Social Media

JOE BLASCO MAKEUP

|
joeblasco
Mun meikkiostokset ovat jääneet tässä parin kuukauden aikana todella vähäisiksi, jotenkin on löytynyt kaikki tarpeellinen. Oon jo jonkun aikaa halunnut testailla jotakin uutta merkkiä ja sain mahdollisuuden testata Joe Blascon tuotteita. Kyseistä merkkiä en ole aiemmin testaillut joten tässä on nyt mun ensivaikutelmia tuotteista.

Tuotteet on saatu Joe Blascolta testiin. 
joeblasco1joeblasco2
Joe Blascon Hollywood-irtopuuteri on varmasti monelle tuttu. Puuteri on todella hienojakoista. Puuterissa ei ole sävyä, joten se sopii jokaiselle ihosävylle. En osaa sanoa vetääkö tämä puuteri vertoja Laura Mercierin vastaavalle tuotteelle, mutta tykkään myös tästä ihan älyttömästi!
joeblasco3
Olin kuullut paljon hyvää Joe Blascon meikki- ja peitevoiteista. Ajattelin kuitenkin, että näin kesälle kevyempi bb-voide voisi olla parempi vaihtoehto. Joe Blascon bb-voide (sävy medium) tuntuu iholla todella viileältä ja sävykin on melko sopiva mulle! Tässä on hieman punapohjaisuutta, jonka takia se ei ole ihan paras sävy mun iholle, mutta toimii hyvin ''meikittöminä päivinä''. Ja tämä peittää itseasiassa aika kivasti myös näpyt.

Ja jos haluaa peittää enemmän niin Joe Blascon peitevoide (sävy light) peittää viimeisetkin näpyt ja tummat silmänaluset. En vaan oo vielä ihan keksinyt millä tätä on helpoin levittää. Beautyblenderillä ei saa niin peittävää lopputulosta ja sivellinkin oli vähän niin ja näin. Onko teillä vinkkejä? 
joeblasco4
Viimeisenä Joe Blascon huulikiilto sävyssä Carmin. Tämä on niin mun sävy! Oon nykyään hurahtanut huulikiiltoihin, jopa enemmän kuin mattapuniin. Tämä huulikiilto pysyy huulilla hyvin eikä ole yhtä tahmea kuin muut kiillot.

Onko teillä kokemusta Joe Blascon meikeistä? - J

"Koodi blogin tuomiseksi Nouwiin: 0919805218"
2 kommenttia on "JOE BLASCO MAKEUP "
  1. Mulla on ollu muutaman vuoden käytössä joe blascon meikkivoide ja pois en vaihda (-: niin peittävä ja pysyy kasvoilla koko päivän oli pohjustusta tai ei! Haluaisin kovasti testata myös heidän huulipunia.

    VastaaPoista

EMOTICON
Klik the button below to show emoticons and the its code
Hide Emoticon
Show Emoticon
:D
 
:)
 
:h
 
:a
 
:e
 
:f
 
:p
 
:v
 
:i
 
:j
 
:k
 
:(
 
:c
 
:n
 
:z
 
:g
 
:q
 
:r
 
:s
:t
 
:o
 
:x
 
:w
 
:m
 
:y
 
:b
 
:1
 
:2
 
:3
 
:4
 
:5
:6
 
:7
 
:8
 
:9