Social Media

MYYN MUN VAATTEITA!

|
Hei! Tulin nopeasti jakamaan teille tämän videon - eli nyt myyn mun vaatteita Zadaa-appissä ja videosta löytyy myös koodi 5€ shoppailurahaan. Toivottavasti mun vaatteet löytävät uuden kodin! - J
4 kommenttia on "MYYN MUN VAATTEITA! "
  1. Voi ei! Oispa kumpparit olleet mun kokoa! <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voi harmi :/ toivottavasti löytyy muuta kivaa :)

      Poista
  2. Vastaukset
    1. Mun mielestä on todella kurjaa sekä huolestuttavaa, että joku on noin säälittävä ja jaksaa kommentoida mun jokaiseen postaukseen jotain negatiivista. Mahtaa sulla olla kurja elämä. Käy sääliksi sun läheisiä, kun pitää olla noin negatiivisen ihmisen ympärillä.

      Anteeksi nyt vaan, mutta mullakin on rajani. Jos et oo mulle kiva, älä odota sitä multa. Ole kiltti ja tee itsellesi palvelus ja sulje mun somet jos noin harmittaa ja tulee paha mieli. Pliis :D

      Poista

EMOTICON
Klik the button below to show emoticons and the its code
Hide Emoticon
Show Emoticon
:D
 
:)
 
:h
 
:a
 
:e
 
:f
 
:p
 
:v
 
:i
 
:j
 
:k
 
:(
 
:c
 
:n
 
:z
 
:g
 
:q
 
:r
 
:s
:t
 
:o
 
:x
 
:w
 
:m
 
:y
 
:b
 
:1
 
:2
 
:3
 
:4
 
:5
:6
 
:7
 
:8
 
:9