Social Media

BREAKFAST IN BED

|
Oon maailman huonoin aamuihminen, aina ollut. Herään mielelläni myöhään ja jatkan heräilyä hetken sängyssä, selaten puhelinta tai miettien päivän suunnitelmia. Toki tykkään myös herätä aikaisin ja saada paljon aikaiseksi, erityisesti kaupunkimatkoilla oon sitä mieltä, että aikaisemmin herääminen on paljon kivempaa kuin se, että missaisi puolet päivästä.

Mulla on käynyt työvuorojen kanssa melkoinen tuuri, nimittäin mulla on harvemmin aamuvuoroja. Tänäänkin työt alkavat vasta kello viisi ja luvassa on vain lyhyt iltavuoro.
morning1-2
Mistä mun täydelliset ja hitaat aamut koostuvat? No ensinnäkin vaatetuksessa oon sitä mieltä, että no pants are the best pants. Eli joko hengailen todella isossa t-paidassa tai kylpytakissa. Pidän yöhousuja vaan niin epämukavina nukkuessa, että en oo oikein ikinä niistä pitänyt. 

Toiseksi nousee ehdottomasti se kiireettömyys. Ja sitten hyvä ja täyttävä aamupala. Tykkään aamuisin syödä joko puuroa - lempicombo: puuro mantelimaitoon, banaani ja maapähkinävoita! Jos puuro ei houkuta niin syön avocadoleipää ja se valmistuukin todella helposti. Maustan leivän aina sitruunapippurilla, suolalla, chili&lime-mausteella ja pellavansiemenillä. En juurikaan enää koskaan syö leipää perinteisillä kinkuilla ja juustoilla, kun tämä on vaan niin paljon parempaa mun mielestä. Toki välillä kyllä kinkkujuusto-ruisleipä on melkoisen jees.
morning1
Enää puuttuu viereen tuhiseva koirani Miguel ja läppäriltä joku hyvä sarja, jota katson jakson tai pari. Tänä aamuna löysin uusia jaksoja Modern Familystä, joten pitää hieman kiriä jaksoja kiinni.

Mistä teidän täydelliset aamut koostuvat? - J

PS. Muistakaahan käydä osallistumassa edellisen postauksen skabaan!
2 kommenttia on "BREAKFAST IN BED"
  1. Mun täydelliset aamut kuulostaa just samalta, kiireettömyys on parasta <3 :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Eikö :) kun ei oo kiirettä, tulee paljon parempi aloitus päivälle mun mielestä <3

      Poista

EMOTICON
Klik the button below to show emoticons and the its code
Hide Emoticon
Show Emoticon
:D
 
:)
 
:h
 
:a
 
:e
 
:f
 
:p
 
:v
 
:i
 
:j
 
:k
 
:(
 
:c
 
:n
 
:z
 
:g
 
:q
 
:r
 
:s
:t
 
:o
 
:x
 
:w
 
:m
 
:y
 
:b
 
:1
 
:2
 
:3
 
:4
 
:5
:6
 
:7
 
:8
 
:9