Social Media

FURRY FRIEND TAG

|
Bongasin Saijan blogista niin ihanan ja hymyn huulille tuovan postauksen - Furry friend tag! Mun oli pakko toteuttaa tämä mun blogissa, onhan koira ihmisen paras ystävä. Vastailin näihin kysymyksiin yöllä, kun makasin peiton kanssa Miksun sängyn vieressä ja lohdutin toista, kun toisella oli maha kipeä ja yö vietettiin oksennellen eikä nukkuen. On se niin rakas. Oletteko valmiita tutustumaan Miksuun paremmin?

Ja hei ihan mahtavaa katsoa työpäivän jälkeen, että noin moni on osallistunut mun jouluarvontaan. Ihanaa myös kuulla, että palkinnot on ollut kivoja! 
P9040036
Olen... jo eläkeiässä oleva 9-vuotias Miguel, tuttavallisemmin Miksu tai Lolo (sanasta Gigolo). Rotuni aiheuttaa paljon hämmennystä, minut useasti sekoitetaan mopsiin, mutta olen rodultani Griffon Petit Brabancon. 

Parhaat päikkärit nukun... ihan missä vaan, milloin vaan - rakastan nukkumista! Välillä saatan nukahtaa istumisasentoon jos minua väsyttää kovasti. Tykkään myös tehdä isoja lämpimiä kasoja vilteistä ja Janinan puhtaista pyykeistä. Myös äitin kyljessä peiton alla on todella hyvä olla.

Paras kaverini on... noh, en koe olevani tyly, mutta en ole kovinkaan kiinnostunut muista koirista paitsi vanhoilla kotiseuduilla oli yksi todella kiva labradorinnoutaja - ystävyys ei katsoa kokoa! Myös Tarjan koiran Puntin kanssa tulen yllättävän hyvin toimeen vaikka en ymmärräkkään miksi hänen turkki trimmataan, mutta minun ei? Parhaaksi ystäväkseni sanoisin kuitenkin loppujen lopuksi Rotta-leluni.

Jos saisin valita, ruokakupistani löytyisi aina... ehdottomasti juustoa! Mozzarellaa, parmesania tai emmentalia - kaikki käyvät.
yo29Kun minua pyydetään tuomaan lelua, kannan omistajani eteen... Ikeasta ostetun Rotan, jota rakastan niin kovasti. Niinkin kovasti, että minulle on ostettu jo muutama kappale näitä, enkä ole huomannut niissä eroa. 

Kotihiiri, agilitykiitäjä vai näyttelyiden palkintorohmu? Kotihiiri!

Mikä muisto tai tapahtuma on jäänyt pörröisestä elämästäsi parhaiten mieleen? Varmasti se, kun karkasin kotoa puoleksi tunniksi elämäni seikkailulle josta omistajani eivät tiedä yhtään mitään. Palasin kotiin iloisesti, häntä heiluen kuin mitään ei olisi tapahtunut.

Kenet blogosfäärin karvaturreista haluaisit tavata? Vaikka en muista koirista välitäkkään (koska haluan olla huomion keskipiste) niin haluaisin silti tutustua muihin koiriin! Facebookissa Doug the Pug näyttää hauskalta tyypiltä.


5 kommenttia on "FURRY FRIEND TAG"
  1. Ihana postaus ja voi että kun en kestä kuinka suloinen hän on!! ♥

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos paljon Marianne <3 sanon Miksulle terkut :)

      Poista
  2. Pälä lässynlää lihava janina

    VastaaPoista

EMOTICON
Klik the button below to show emoticons and the its code
Hide Emoticon
Show Emoticon
:D
 
:)
 
:h
 
:a
 
:e
 
:f
 
:p
 
:v
 
:i
 
:j
 
:k
 
:(
 
:c
 
:n
 
:z
 
:g
 
:q
 
:r
 
:s
:t
 
:o
 
:x
 
:w
 
:m
 
:y
 
:b
 
:1
 
:2
 
:3
 
:4
 
:5
:6
 
:7
 
:8
 
:9