Social Media

CHRISTMAS GIVEAWAY

|
Oon suunnitellut tätä jo niin kauan ja oottanut innoissani, että millon viittisin julkaista tän blogissa. Lupailinkin jo Snapchatissä, että julkaisen arvonnan blogissa ja tässä se nyt on! Kyseessä on siis mun blogini ensimmäinen jouluarvonta, jonka järjestän ihan itse ja on ollut niin ihanaa keräillä näitä tavaroita jotka annan arvonnan voittajille. Palkintoja on kaksi ja niissä on hieman eri sisällöt. Osa tuotteista on saatu blogin kautta ja osan olen ostanut itse. Mukana on mun lempituotteita ja brändejä!
arvonta
Palkinto 1 sisältää mm. Kardashian Beauty luomiväripaletin, uuden Tangle Teezerin, 10 euron lahjakortin Vilaan, Invisibobbleja...
arvonta1
Palkinto 2 sisältää mm. Biozellin hiustuotteita, Veromodan paidan (koossa S), elf:in luomiväripaletin, EOS-huulirasvan, Invisibobbleja....

Arvontaan osallistut jättämällä kommenttiboksiin toimivan sähköpostiosoitteesi ja arvonta päättyy 19.12.2016 klo 23.59

Ja, koska haluan antaa extramahdollisuuden voittoon mun blogini lukijoille, niin mainitse kommentissasi, että luet mun blogia niin osallistut arvontaan kahdella arvalla!
92 kommenttia on "CHRISTMAS GIVEAWAY"
  1. scekblom@memphis.edu ja olen lukija bloglovinin kautta :-)

    VastaaPoista
  2. Osallistun arvontaan ehdottomasti, etenkin tuo 1. palkinto olisi täydellinen itselleni :) terkuin pitkäaikainen blogisi lukija!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ja se sähköpostiosoite.. :D silja.92@netti.fi ja bloglovinin kautta minäkin seurailen!

      Poista
  3. iidakurkela@hotmail.com ja tottakai seuraan sun blogia! Bloggerin kautta seurailen :)

    VastaaPoista
  4. Jes tosi kiva arvonta! Seuraan blogia bloglovinin kautta:)
    marjaanaaa@gmail.com

    VastaaPoista
  5. Seuraan bloglovinin kautta! :) paulina.oittinen(at)gmail.com

    VastaaPoista
  6. Kiira.maklin@hotmail.com ja bloggerin kautta seurailen!☺️

    VastaaPoista
  7. Ihana arvonta <3 Lukija oon :p

    saija.ritamaki@hotmail.fi

    VastaaPoista
  8. suzan.aksoy@hotmail.fi. :) Ja seuraan bloglovinin kautta!

    VastaaPoista
  9. jenna.hirvi@gmail.com, seuraan bloglovinin kautta!

    VastaaPoista
  10. Lukija olen :) ihana arvonta!❤
    emma.lehtovaara@luukku.com

    VastaaPoista
  11. Ooooh! Lukija olen <3

    sofi.lehtinen1@hotmail.com

    VastaaPoista
  12. Ihana arvonta ja seuraan blogiasi! 😊

    VastaaPoista
  13. pesu.jonna@gmail.com

    Blogin lukija kanssa :)

    VastaaPoista
  14. Lukija olen! :)

    venla.mahonen@dnainternet.net

    VastaaPoista
  15. Juuli.hietanen@gmail.com, oon lukija bloglovinin kautta :-)!

    VastaaPoista
  16. Onpa ihana arvonta :-) Lukijana ollaan!

    inkapietila@gmail.com

    VastaaPoista
  17. Mukana blogin lukijana! :a
    noorainkilainen@outlook.com

    VastaaPoista
  18. Bloglovinin kautta luen!
    esspa-@hotmail.com

    VastaaPoista
  19. Olen blogisi lukija. :) jennasusanna96@gmail.com

    VastaaPoista
  20. mariela.koskinen@hotmail.com Olen blogisi lukija blogger kautta! :)

    VastaaPoista
  21. Seuraan blogiasi bloglovinin kautta!

    roosa.pekola@gmail.com

    VastaaPoista
  22. Ihana miten oot itekin ostanut tähän noita palkintoja! Ja blogiasi olen seurannut Bloglovinin kautta jo vuoden vuoden päivät ainakin ;)

    katariinakaario@gmail.com

    VastaaPoista
  23. Ihana arvonta :) seuraan bloggerin kautta :) Mima93@wippies.fi

    VastaaPoista
  24. bloggerin kautta seuraan! :) enjushka@hotmail.com

    VastaaPoista
  25. Mukana! jippurajr(a)hotmail.com

    VastaaPoista
  26. Mukana! Olen lukijana Bloggerin kautta. :)
    jatta.pietil@hotmail.com

    VastaaPoista
  27. jassuinassuin@hotmail.com

    Luen sun blogia bloglovinin kautta :-)

    VastaaPoista
  28. venla.peltonen@kopteri.net

    VastaaPoista
  29. Mukana arvonnassa. :) Bloggerin kautta oon lukijana sun blogissas!
    maiju-jokinen@hotmail.com

    VastaaPoista
  30. Tosi siistei palkintoja! Luen blogias ^^
    juulia.pirttisalo@gmail.com

    https://thatsentirelyoriginal.blogspot.fi

    VastaaPoista
  31. Mukana! Bloglovinin kautta lukenut blogia pitkään :)

    roosa.saranpaa@hotmail.com

    VastaaPoista
  32. Ihanat palkinnot tässä arvonnassa! Olen blogisi lukija, joten mukaan kahdella arvalla! :) jenna.mutanen@luukku.com

    VastaaPoista
  33. Blogia luen ofc! pihlarut@gmail.com

    VastaaPoista
  34. Ihana että jaksat nähdä vaivaa ja piristää lukijoitasi! :) olen blogisi lukija, ida.u@hotmail.com

    VastaaPoista
  35. Bloglovinissa seurailen, joten kahdella arvalla mukaan! :)

    petra.eerika@gmail.com

    VastaaPoista
  36. Onpa kiva arvonta! :)

    VastaaPoista
  37. suuronen.miili@gmail.com
    Lukija olen Bloglovinin kautta! :)

    VastaaPoista
  38. aleksiina.astala@gmail.com ja olen lukija bloglovinin kautta :)

    VastaaPoista
  39. taika.suviranta@hotmail.com

    Ja oon sun blogin lukija, bloggerin kautta seuraan!

    VastaaPoista
  40. Ompa kiva arvonta! Mukana ja seurailen sua bloggerin kautta!:-)

    VastaaPoista
  41. Mukana kivassa arvonnassa :)
    s.kansakoski(at)luukku.com

    VastaaPoista
  42. Luen sun blogias! Eli kahdella arvalla mukana. :)

    sonjakoskensalo@gmail.com

    VastaaPoista
  43. Mukana kahdella arvalla!:)

    jjulia.virtanen@gmail.com

    VastaaPoista
  44. olen lukija niin kahdella arvalla mukana!

    pinjalindroos@hotmail.fi

    VastaaPoista
  45. Mukana kahdella arvalla :) anniina.saunakangas@hotmail.com

    VastaaPoista
  46. Luen blogiasi Bloggerin kautta, eli kahdella arvalla mukana ollaan! :)

    JohannaWestman@hotmail.fi

    VastaaPoista
  47. Mukana ollaan ja lukijan olen jo pitkään ollut 😊 piiakiuru@hotmail.com

    VastaaPoista
  48. Luen blogia bloglovinin kautta, eli mukana kahdella arvalla:) rusisara@gmail.com

    VastaaPoista
  49. Osallistun! Luen bloggerin kautta 😊

    VastaaPoista
  50. Bloglovinin kautta luen :)

    nea__@hotmail.fi

    VastaaPoista
  51. Osallistun :) Bloggerin kautta seuraan :)
    anna_88@luukku.com

    VastaaPoista
  52. mariam.krimou@hotmail.com ja seuraan bloggerin kautta :-)

    VastaaPoista
  53. Seuraan bloggerin kautta! sanni.pulli@gmail.com

    VastaaPoista
  54. Kahdella arvalla mukaan, seuraan bloglovinin kautta =).
    siinatar@gmail.com

    VastaaPoista
  55. Tää oli kyl sika hyvä idea ♥ Luen sun blogia ;)

    VastaaPoista
  56. Oon lukenu sun blogii reilun vuoden! :)
    jenni.koivumaki@gmail.com

    VastaaPoista
  57. Kahdella arvalla mukana!!:)

    mirella.rasanen(at)elisanet.fi

    VastaaPoista
  58. Blogin lukijana arvonnassa mukana ☺️
    Tuuli.sinkko@outlook.com

    VastaaPoista
  59. Oon lukenut sun blogia jo pitkään! :) essii_95@windowslive.com

    VastaaPoista
  60. essi.viitanen@hotmail.com ja bloggerin kautta seurailen blogiasi! :)

    VastaaPoista
  61. nikkanensalla@gmail.com ja blogiasi oon lukenut jo pidemmän aikaa :)

    VastaaPoista
  62. aada.raivio@outlook.com ja olen lukija!

    VastaaPoista
  63. Ihana arvonta, ehdottomasti mukana ollaan :) Ja lukija olen!
    emilia.avalaokiah(at)gmail.com

    VastaaPoista
  64. Oii mukana! Lukenut sun blogia jo jonkin aikaa :-)

    Sofia.koivisto@wippies.fi

    VastaaPoista
  65. Lukijan olen! :) matleena.hyvarinen@outlook.com

    VastaaPoista
  66. Kuulostaa hyvältä :-) lukija olen!

    roosamaria@windowslive.com

    VastaaPoista
  67. Onpa kiva arvonta :> lukija oon!
    aleksiinan@hotmail.com

    VastaaPoista
  68. Kirjoittaja on poistanut tämän kommentin.

    VastaaPoista
  69. Olen blogisi pitkäaikainen lukija <3
    Ihana arvonta, ehdottomasti mukana!
    katjamsjogren@gmail.com

    VastaaPoista
  70. Mukana ollaan lukijana :)

    anna-ylitalo@hotmail.fi

    VastaaPoista
  71. Mukana arvonnassa blogin lukijana. :-)
    julia.hakkanen@hotmail.com

    VastaaPoista
  72. Bloggerin kautta oon blogiasi lukenut jo jonkin aikaa! Arvonnassa siis mukana todellakin!

    ampejjj@gmail.com :)

    VastaaPoista
  73. Mukana kahdella arvalla! :) kokkonen.heini@gmail.com

    VastaaPoista
  74. mukana lukijana! jasmin.keinonen@hotmail.com

    VastaaPoista
  75. Blogia lukenut jo kauan!
    lotta_ri@hotmail.com

    VastaaPoista
  76. Bloggerin kautta lukenut jo kauan! Eli kaksi arpaa :-)

    nekkujj@hotmail.com

    VastaaPoista
  77. Mukana arvonnassa blogin lukijana :-)

    Marskioo@hotmail.com

    VastaaPoista
  78. Kahdella arvalla mukana, lukija siis olen:>
    nina_aaw@hotmail.com

    VastaaPoista
  79. Mukana, lukijakin olen julkisesti vaikka hieman ahdistaakin bloggerin nykyinen tilisysteemi joka on muuttanut mun entisen nimimerkkiprofiilin kokonaan mun omalle nimelle :D
    jttavaltonen@gmail.com

    VastaaPoista
  80. Fb- ja instaseuraaja ja kahdella mukaan.
    hamalainentm@gmail.com

    VastaaPoista
  81. Mukaan kahdella arvalla .liityin bloggerin kautta lukijaksi ja mielenkiintoinen blogisi onkin. Salli.moilanen36@gmail.com

    VastaaPoista
  82. Mukana lukijana! :-)
    hellstrom.sara@hotmail.fi

    VastaaPoista
  83. :1 Mukana ollaan juppe1221@gmail.com ja olen myös blogisi lukija(:

    VastaaPoista
  84. mukana lukijana:)
    jampu-bampu@hotmail.com

    VastaaPoista
  85. Mukana arvonnassa
    -minttu47-
    minttu47@gmail.com

    VastaaPoista
  86. Yksi arpa, kiitos!
    Hiisukas (hiisukas(at)gmail.com)

    VastaaPoista

EMOTICON
Klik the button below to show emoticons and the its code
Hide Emoticon
Show Emoticon
:D
 
:)
 
:h
 
:a
 
:e
 
:f
 
:p
 
:v
 
:i
 
:j
 
:k
 
:(
 
:c
 
:n
 
:z
 
:g
 
:q
 
:r
 
:s
:t
 
:o
 
:x
 
:w
 
:m
 
:y
 
:b
 
:1
 
:2
 
:3
 
:4
 
:5
:6
 
:7
 
:8
 
:9