Social Media

BLOGGERS INSPIRATION DAY 2016

|
Hei rakkaat! Pääsin osallistumaan viime viikonloppuna Indiedaysin ja Blogiringin järjestämään Bloggers Inspiration Dayhin. Tämä oli mun toinen kerta kyseisessä tapahtumassa ja itseasiassa ensimmäinen kerta, kun Indiedays ja Blogirinki pitivät tapahtuman yhdessä. 

Tykkään aina ihan älyttömästi näistä tapahtumista. Pääsee näkemään tuttuja kasvoja ja juttelemaan niin vanhoille kuin uusille tutuille.
bid4bid1
Menin tänä vuonna tapahtumaan ihanan Essin kanssa. Oli varmasti melkoinen näky, kun nää kaksi urpoa yritti löytää Pasilasta ratikkapysäkin... loppu hyvin, kaikki hyvin ja päästiin tapahtumapaikalle - Konepaja Brunolle. Siellä seuraamme liittyi mm. Roosa, Jasmin, Sofi ja Aleksiina. Oli ihana tavata teidät kaikki! Niin hassua ja ihanaa, kun lukee ihmisten blogeja vuosien ajan ja sitten pääsee tutustumaan heihin kasvotusten ja he ovat juuri sellaisia kuin kuvittelit. 

Konepaja Bruno oli mun mielestä ihan onnistunut valinta tapahtumapaikaksi. Se oli tarpeeksi tilava, mutta ei kuitenkaan niin suuri, että hukkaisisit kaverisi. Vähän miinusta tulee siitä, että mulla ainakin oli hankaluuksia saada kuvattua sisätiloissa, kun luonnonvaloa ei juurikaan ollut. 
bid3
BID:ssä oli paljon erilaisia pisteitä, jossa pystyi käydä tutustumassa yrityksiin ja heidän tuotteisiinsa. Mun lemppareita olivat ehdottomasti Hugo Boss, Fresita, Ginger Joe, Vila + Veromoda. Päästiin ottamaan Instagram-kuvia, stailaamaan asuja, ottamaan hauskoja kuvia photoboothissa ja maistelemaan herkullisia drinkkejä ja ruokia. Kaunein piste oli mun mielestä tämä Anna Codorniun!
bid2
Toivottavasti kaikilla tapahtumaan osallistuneilla oli hauskaa! Mä kävin illalla vaan nopeasti piipahtamassa Blog Awards Galassa, kun olin saanut just mun tuurilla salaattibaarista toissapäivänä jonkun vatsapöpön ja olo oli hieman heikko vielä. Mutta onneksi samainen tapahtuma tulee jo ensi keväänä!

Mä aion tänään nauttia mun vapaapäivästä, tutkia hieman mulle saapunutta postia Kylie Cosmeticsilta (Snapchatissä @janinavanessa hieman sniikpiikkiä!) ja juhlia meidän tupareita! Pitää jo pian aloittaa leipominen jne. Ihanaa viikonloppua! - J
2 kommenttia on "BLOGGERS INSPIRATION DAY 2016"

EMOTICON
Klik the button below to show emoticons and the its code
Hide Emoticon
Show Emoticon
:D
 
:)
 
:h
 
:a
 
:e
 
:f
 
:p
 
:v
 
:i
 
:j
 
:k
 
:(
 
:c
 
:n
 
:z
 
:g
 
:q
 
:r
 
:s
:t
 
:o
 
:x
 
:w
 
:m
 
:y
 
:b
 
:1
 
:2
 
:3
 
:4
 
:5
:6
 
:7
 
:8
 
:9