Social Media

WHAT TO WEAR: AUTUMN 

|
Ihanaa lauantaita teille kaikille! Mä aloitan lauantain brunssilla hyvän ystävän kanssa ja sen jälkeen meen salille - ei siis hullummat suunnitelmat. Pakko vielä pikaisesti kiittää teidän kommentteja edelliseen välivuosipostaukseen, ootte kyllä niin mahtavia! Oli tosi kiva kuulla teidän kokemuksia välivuodesta.

Oon melko innoissani siitä, että syksy tekee jo pikkuhiljaa tuloaan. Vaikka rakastankin kesää, niin en malta odottaa, että saan pukeutua nahkatakkeihin, isoihin neuleisiin ja uusiin syyslemppareihin - ylipolven saappaisiin! Kesällä kuuluu olla ulkona ja tehdä juuri niitä juttuja mitä muina vuodenaikoina ei pysty, mutta musta on ihana rauhoittua näin syksyn tullen, pitää illanistujaisia ja istua kahvilassa hyvän ystävän kanssa. 
autumnstyle

Täksi syksyksi olen jo hommannut ylipolvensaappaat, uuden ihanan nahkatakin Zarasta ja täydellisen sävyisen nudehuulikiillon. Tämän lisäksi myös tein yhdessä mummuni kanssa neljä choker-kaulakorua!

Kauppojen valikoimista oon huomannut, että rennot, hieman löysähköt neulemekot ovat nyt muodissa ja haluaisin löytää muutaman täydellisen yksilön. Myöskin kultainen kelloni hajosi oikein näppärästi juuri, kun olin ajamassa autoa ja nyt olen miettinyt haluanko seuraavaksi hopeisen vai kultaisen kellon? Olen alkanut pitämään hopeasta hieman enemmän kuin kullasta, mutta en silti osaa päättää...

Rakastuin niin palavasti tuohon neulemekkoon joka on ylläolevassa kollaasissa, niin mun oli ihan pakko tilata se itselleni! Voi kun posti kulkisi nopeammin... Näen jo miten kivalta saappaiden, mekon ja nahkarotsin yhdistelmä näyttää.

Meikkipuolella olen himoinnut Anastasia Beverly Hillsin Modern Renaissance-palettia, jossa on täydelliset syyssävyt - oranssia, ruskeaa ja punaista. Paletti ei mielestäni ole myöskään pahanhintainen ja paletin saa käsittääkseni tilattua Suomeen melko helposti. 

Onko teillä jotain must have-tuotteita syksylle? - J
4 kommenttia on "WHAT TO WEAR: AUTUMN "
  1. Ihana kollaasi!<3 Neulemekko ja Anastasian paletti on myös mun ostoslistalla :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos Saija <3

      Toi palette on niin täydellinen ja taatusti hypetyksen arvoinen! Toivottavasti molemmat saadaan sen :>

      Poista
  2. Tosi ihana ja jotenkin raikas tää sun blogin ulkoasu! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voi mahtava kuulla, että pidät! Oon kyllä tykästynyt tähän itsekkin täysin. Kiitos Johanna :)

      Poista

EMOTICON
Klik the button below to show emoticons and the its code
Hide Emoticon
Show Emoticon
:D
 
:)
 
:h
 
:a
 
:e
 
:f
 
:p
 
:v
 
:i
 
:j
 
:k
 
:(
 
:c
 
:n
 
:z
 
:g
 
:q
 
:r
 
:s
:t
 
:o
 
:x
 
:w
 
:m
 
:y
 
:b
 
:1
 
:2
 
:3
 
:4
 
:5
:6
 
:7
 
:8
 
:9