Social Media

YO-JUHLANI 2016

|
yo23 yo5yo9yo17yo37yo38yo10yo8yo12yo13yo29
Kuvat: Oona Linna

Eipä mulla ole oikein muuta sanottavaa mun ylioppilasjuhlapäivästä, kuin se, että se oli yksi elämäni parhaista päivistä. Kaiken kruunasi tietysti läheiset ihmiset, jotka juhlivat mun kanssani tätä päivää, kiitos siis teille! 

Saatiin tallennettua ihania muistoja, kiitos Oonan! Saatiin ihan mielettömiä tilannekuvia sekä ihania ryhmäkuvia juhlavieraiden kanssa. Suosittelen ehdottomasti laittamaan Oonalle viestiä, jos teillä on tiedossa juhlat ja haluatte laadukkaita kuvia! Palaillaan pian! - J 
6 kommenttia on "YO-JUHLANI 2016"
  1. Todella upeita kuvia ja onnea valmistumisesta! :-)

    VastaaPoista
  2. Sä oot ollut niin U-P-E-A-N-A!! Vitsit ♥ Tykkään myös ihan älyttömästi tosta sun mekosta. Mä toimin vähä niinku kuvaajana mun ystävän juhlissa ja ne tilannekuvat on kyllä kaikista parhaimpia :) Upeita muistoja saatu vangittua näihin kuviin!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos Noora <3

      Mäkin tykkään niin paljon enemmän näistä tilannekuvista! Ihania muistoja, jotka säilyvät pitkään...:>

      Poista
  3. Ihana mekko! Mistä tää on? Ois täydellinen sedän häihin :)

    VastaaPoista

EMOTICON
Klik the button below to show emoticons and the its code
Hide Emoticon
Show Emoticon
:D
 
:)
 
:h
 
:a
 
:e
 
:f
 
:p
 
:v
 
:i
 
:j
 
:k
 
:(
 
:c
 
:n
 
:z
 
:g
 
:q
 
:r
 
:s
:t
 
:o
 
:x
 
:w
 
:m
 
:y
 
:b
 
:1
 
:2
 
:3
 
:4
 
:5
:6
 
:7
 
:8
 
:9