Social Media

HOW TO MAINTAIN YOUR TAN

|
Näin kesäisin en tiedä mitään freesimpää, kuin päivettynyt iho. Mulla tosin tuppaa joka vuosi käymään niin, että poltan itseni alkukesästä tai saan aurinkoihottumaa, joka on tosi inhottavaa. Tänä vuonna laitoin kookosöljyä näihin kohtiin jotka yleensä peittyvät aurinkoihottumasta ja arvatkaapa mitä? Mulle ei tullut yhtään ihottumaa, ihanaa! Siinä siis vinkki teille jotka kamppailette aurinkoihottuman kanssa. Muistakaa laittaa myös aurinkorasvaa! Mutta nyt näihin mun vinkkeihin, mitä käyttää, jos ja kun haluaa ylläpitää kauniin rusketuksen ympäri kesän. You ready?
P6010189
Sanoisin after sunin kaikista tärkeimmäksi apuvälineeksi. Mulla on käytössä ACO:n After Sun, joka sai mun katkarapuihoni rauhoittumaan muutamassa päivässä. Tässä rasvassa tuoksu on ihan mielettömän hyvä, ei liian pistävä, mutta löytyy silti tuoksua. Kaikista parasta tässä on kuitenkin se, miten nopeasti se rauhoittaa ihon ja viilentää polttelua. Tätä löytää apteekeista!
P6010154P6010157
Mun Snapchattiä (@janinavanessa) seuraavat saivatkin tästä tuotteesta jo sneakpeekin. Nämä mulle lähetettiin ruotsalaiselta VASS pr-toimistolta. En tiennytkään ennen tämän tuotteen saamista, että on tämmöinen tuote, jolla voi ylläpitää rusketusta.

Tämä tuotti mulle alkuun hieman hämmennystä, kun tuotetiedot oli lähetetty mulle ruotsiksi ja noh myönnetään, että ruotsi ei ole semmoinen kieli jota alkaisin lonkalta vetämään. Piti siis käyttää teksti ensin Saaralla käännettävänä. No mutkien kautta sain selvennystä mm. siihen, ettei tämä ole itseruskettava vaikka tämä onkin ruskeaa. Cocoa Brown by Melissa Carter oli mulle ihan uusi brändi. Sain testattavaksi Chocolate Whipin, joka on kosteuttava voide, jota laitetaan iholle, kun käytät itseruskettavaa tai haluat pitää yllä saamaasi rusketusta. Nimensä mukaisesti tuote tuoksuu ihanalta suklaavanukkaalta! Vähän tekisi mieli maistaa, mutta jos nyt ei kuitenkaan...
P6010197
En voi tarpeeksi painottaa ihon kosteuttamista, kun puhutaan rusketuksen ylläpitämisestä. Oon maailman laiskin rasvailemaan itseäni, mutta oon pyrkinyt nyt rasvaamaan ainakin jalat ja kädet joka ilta ennen nukkumaanmenoa. Uudeksi suosikiksi on noussut ACO:n Limited Edition Body Lotion, jossa on tuoksuna ''white flowers with a touch of rose''. Inhoan sitä, kun iho jää rasvaisen tuntuiseksi ja vielä aamullakin tuntuu ettei rasva ole imeytynyt. Tämä on kuivunut mun iholle ihan muutamassa minuutissa eli joko mun iho on todella kuiva tai tämä imeytyy todella tehokkaasti! 

Suomen kesä on vasta aluillaan, mutta moni on varmaan saanut jo hyvän pohjan itselleen rannoilta, mutta muistakaa aurinkorasva ja auringonoton jälkeinen ihonhoito! - J 

Tuotteet saatu blogin kautta.
6 kommenttia on "HOW TO MAINTAIN YOUR TAN "
  1. Freesinnäköisiä kuvia, ja superhyviä vinkkejä! Kiitos! ♥ Rakastuin muuten tuohon ACOn After Sunin purkkiin, turkoosi nyt vain jotenkin on niin ihana väri. Paljonkohan tuommoinen purkki maksaa?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos Maija! Kokeilin juuri uutta kuvanmuokkausohjelmaa niin kiva kuulla, että kuvat näyttää freeseiltä, se on tarkoituskin :p

      YA:ssa näyttäisi olevan noin 9€ :)

      Poista
  2. Mitä aurinkorasvaa sä käytät su kasvoille?? Ku mulla herkkä iho ja paljon näppyjä ja tuntuu et kaikki ayrinkorasvat vaa tukkii ja aiheuttaa näppyjä enemmän......

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Oon huomannu saman et tosi moni aiheuttaa näppyjä :/ en oo löytäny oikeestaan vieläkään semmosta tuotetta, joka ei tukkisi ihohuokosia. En kyllä usko, että onko aurinkorasvaa joka ei aiheuttaisi näppyjä, kun ne on melko paksuja...

      Tällä hetkellä käytän ihan vaan Lidlin aurinkorasvaa, jossa on 50 suoja :)

      Poista
    2. Pakko tähän vinkata, sillä itsellä sama juttu eli kasvojen iho ei kestä aurinkorasvoja tukkeutumatta. Nyt löysin kuitenkin apteekkarin avustuksella huipputuotteen: La Roche-Posayn Anthelios AC Matte Fluid -rasvan. Pakkauksessa lukee että akneen taipuvaiselle iholle ja itsellä suojakertoimella 30, löytyi muistaakseni myös 50. Hintakaan ei muistaakseni ollut paha, n. 15e kieppeillä.

      Poista
    3. Hei kiitos sulle ihan sikana tästä vinkistä! :P pitääkin käydä ostamassa.

      Toivottavasti kysyjä näkee tämän myös :)

      Poista

EMOTICON
Klik the button below to show emoticons and the its code
Hide Emoticon
Show Emoticon
:D
 
:)
 
:h
 
:a
 
:e
 
:f
 
:p
 
:v
 
:i
 
:j
 
:k
 
:(
 
:c
 
:n
 
:z
 
:g
 
:q
 
:r
 
:s
:t
 
:o
 
:x
 
:w
 
:m
 
:y
 
:b
 
:1
 
:2
 
:3
 
:4
 
:5
:6
 
:7
 
:8
 
:9