Social Media

HOW TO FOLLOW ME?

|
Pidän blogini lisäksi monia somekanavia pystyssä. Viimeisin lisäys tähän kastiin on blogini omat fb-sivut! Kaikkiin näihin somekanaviin päivittyy yleensä päivittäin jotain. Eniten päivitän näistä Instagramia. 
Näyttökuva 2016-06-02 kello 19.11.01
Instagramiin lisäilen kuvia melko tiheään tahtiin ja pyrin pitämään feedini mahdollisimman selkeänä ja freshinä. Mun Instagramini löytää siis nimellä @janinakoskenniska. Instagramini näkyy myös blogin sivupalkissa oikealla. 
Näyttökuva 2016-06-02 kello 19.08.41
Eli uusin lisäykseni on blogin Facebook-sivut! Tänne aion päivittää jatkossa uusimmat blogipostaukset ja ehkä mahdollisesti myös muita kuulumisia. Sinne pääset tästä. Lisäsin myös Facebookille oman widgetin, josta pääsette heti tykkäämään mun sivusta. 
Näyttökuva 2016-06-02 kello 19.10.08
Mä en itse niinkään ole päässyt oikein mukaan blogien seuraamiseen Bloglovinissa. Yhdessä vaiheessa, kun Blogger lagaili, niin luin blogeja täältä. Täältä käsin mua itseasiassa seurailee jo yli 300 seuraajaa - hello you! Blogloviniin pääset sekä blogini sivupalkista että tästä linkistä
Näyttökuva 2016-06-02 kello 19.12.10
Ja vielä Indiedaysin sivut! Musta on vielä välilläkin niin outoa, mutta niin, niin hienoa, että oon päässyt mukaan tähän yhteisöön. Tuonnekkin päivittyy uusimmat postaukseni reaaliajassa ja pääsette myös lukemaan muita Indiedays ja Indiedays Inspiration blogeja. Tuonne pääset tutustumaan tästä!

Näiden lisäksi mulla on myös Snapchat @janinavanessa, johon päivitän kaikkea mun koirasta ja ruoasta ja oikeastaan mistä vaan. 

Eiköhän tässä ollut sitten nää mun somekanavat. See you there! - J
Be First to Post Comment !
Lähetä kommentti

EMOTICON
Klik the button below to show emoticons and the its code
Hide Emoticon
Show Emoticon
:D
 
:)
 
:h
 
:a
 
:e
 
:f
 
:p
 
:v
 
:i
 
:j
 
:k
 
:(
 
:c
 
:n
 
:z
 
:g
 
:q
 
:r
 
:s
:t
 
:o
 
:x
 
:w
 
:m
 
:y
 
:b
 
:1
 
:2
 
:3
 
:4
 
:5
:6
 
:7
 
:8
 
:9