Social Media

BARCELONAN OSTOKSET

|
Hola! En lähtenyt Barcelonaan shoppailulomalle, mutta kyllähän sieltä muutamia kivoja ostoksia löytyi. Enimmäkseen kosmetiikkaostoksia, mutta muutamat vaatteet löysin myös. Yleisesti Barcelonan shoppailumahdollisuuksista - ne ovat todella hyvät! Löytyy niin Suomesta tuttuja ketjuliikkeitä, mutta löytyi myös uusia tuttavuuksia. Barcelonan kosmetiikkavalikoima on todella laaja! Sephora löytyy sekä El Corte Inglesistä löytyy mm. NARS, Benefit, NYX, M.A.C... unohtamattakaan NYX:in omaa liikettä (!!). Oon todella tyytyväinen mun ostoksiin, Sephorassa jouduin hieman rauhoittumaan, koska kuukauden päästä pääsen kuitenkin tutustumaan jenkkien Sephoraan. 
bo

Sephora
Rambla de Catalunya 121 & Diagonal Mar-ostoskeskus

Barcelonan Sephorasta löytyi kaikki tunnetuimmat merkit. Kat von D, Benefit, Too Faced, NARS jne. Erityisesti huomioni kiinnittyi korealaiseen kosmetiikkaan! Sille oli ihan oma pisteensä ja nappasin sieltä TONYMOLYN I'm REAL-kasvonaamion hintaan 1,50€. Kasvonaamio lupaa kosteuttaa ja ravita ihoa. Kasvonaamion lisäksi ostin itselleni Glamglow Cleansing Mudin pienessä testipurkissa hintaan 19,90€. Naamio jätetään kasvoille 20 minuutiksi, jonka jälkeen kasvot kastellaan vedellä ja kuoritaan iho jäljellä olevalla naamiolla. Iho jää todella pehmeäksi ja raikkaaksi käytön jälkeen! Aion ehdottomasti ostaa isomman purkin tätä ensi reissulla.

bo2

C&A
Glóries Centre Comercial & Calle Pelai

I never saw this day coming... kuten jo Snapissa mainitsin. Ostin siis terveyssandaalit! C&A oli mulle ihan uusi kauppa. Oon jo pidemmän aikaa pohtinut, että mitkä kengät olisivat mahdollisimman mukavat töihin? Töissä seison ja kävelen kokoajan 8-tunnin ajan, niin siinä ajassa alkaa helposti särkemään selkää sekä jalkoja. Onko teillä jotain ehdotuksia? Nuo ostamani terveyssandaalit ovat mukavat jalassa, jos ei lasketa niistä saatuja hiertymiä. Kengät olivat 24,95€. 

bo1

NYX Cosmetics
El Corte Inglés & Carrer de la Cucurulla

No se Suomeenkin rantautunut NYX Cosmetics. Käytiin ensiksi El Corte Inglésissä NYX:in osastolla, mutta petyttiin hieman sen huulipunavalikoimaan - kaikki oli nimittäin loppunut. No sitten googlailtiin vielä viimeisenä iltana, että onko NYX:illä omaa putiikkia Barcelonassa, kun mä näin jollain tytöllä NYX:in pahvisen kassin ja eräällä tytöllä Instagramissa oli kuva NYX:in liikkeestä. Saatiin tietää, että se liike on meidän hotellin lähellä ja lähdettiin heti sinne ja saatoin ehkä innostuneena juosta sinne...

Mukaan lähti NYX Highlight & Contour Pro Palette, jota oon jo pidemmän aikaa halunnut testata. Verrattuna ABH kittiin en huomaa suurta eroa, mutta näissä varjostusväreissä saa olla melko tarkka. Jos niitä laittaa liikaa on lopputuloksena likaisen näköinen varjostus. Tämä maksoi 19,90€ eli hieman edullisempi kuin Suomessa. NYX:ltä ilmestyi hetki sitten Lingerie Liquid Lipstickit, joita hamstrasin 3. Sävyissä 03 Lace Detail, 07 Satin Ribbon ja 11 Babydoll. Koostumus on todella hyvä ja huulipuna pysyy huulilla jopa ruokailun. Yksi huulipuna maksoi 7,90€. Ja vielä kaksi huulituotetta: Butter Lipstick 5,90€ ja Lip Gloss 4,90€. Huulikiillosta en pidä, mutta huulipuna on ihanan sävyinen ja kosteuttava! Mukaan lähti myös NYX Control Freak-kulmageeli hintaan 7,90€, joka on todella hyvä ja NYX Dewy Finish Setting Spray hintaan 9,90€, johon oon tykästynyt enemmän kuin Urban Decayn All Nighteriin! 

bo4bo3

Stradivarius 
Calle Pelai & Diagonal Mar-ostoskeskus

Tästä kaupasta tuli taas jälleen mun lemppari! Siihen saattoi tosin vaikuttaa todella, todella, todella söpöt kassapojat, jotka oli ihan samannäköisiä - ay ay ay me gusta. Kevään/kesän hittiväri taitaa olla vanha roosa ja rakastuin siihen palavasti. Ostin sen värisen bomberin hintaan 24,95€. Siitä onkin tullut paljon kyselyitä niin töissä asiakkailta kuin Snapchatissä teiltä. Toinen väri, joka iski mun silmään oli vihreä. Mulla ei ole varmaan ikinä ollut mitään vihreää ja nyt päätin repäistä oikein kunnolla. Toppi sopii ihan älyttömän hyvin mun valkoisiin Zaran housuihin jotka ostin myöskin reissusta, mutta esittelen ne teille myöhemmin! Toppi maksoi naurettavat 9,90€ ja ne Zaran housut taisivat olla 19,90€. 

Näiden lisäksi matkaan tarttui lentokoneesta O.P.I:n kynsilakkakokoelma, 85 sentin valkkaripillimehuja (!!), suklaata ja palanut nenänpää. Kuten jo sanoin oon todella todella tyytyväinen mun ostoksiin, mitäs te tykkäätte? - J 
12 kommenttia on "BARCELONAN OSTOKSET"
  1. Mä oon käyttänyt töissä laadukkaita lenkkareita, ja nykyään kun ne on muutenkin muotia niin varmasti sopivat myös vaatekaupassa käytettäviksi :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mäkin oon kokeillut Nike Air Max 90 työkenkinä, mutta ne ei ainakaan sopineet mulle :/

      Poista
  2. Mitä kokoa toi bomber on? :)

    VastaaPoista
  3. Ihania ostoksia, ai että <3 Kiva, että laitoit myös nuo osoitteet näkyviin, niin nekin voi sitten kätsysti vaikka myöhemmin tulla lunttaamaan täältä ;-)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Oon kyllä niiiin tyytyväinen! Kiva, että säkin tykkäät :)

      Joo ajattelin, että aika kätevää laittaa noi osotteet tohon heti niin ei tarvi kenenkään alkaa googlailemaan vaan voi heti laittaa talteen! Saman jutun oon tehnyt ton Barca-vinkkipostauksen kanssa, joka ilmestyy tulevalla viikolla :P

      Poista
  4. Vitsi miten ihania ostoksia! Ja siis ihan älyttömän halvalla :-) ollaan jollain tapaa tosi samantyylisiä ja oisin voinu itekkin kuvitella ostavani juuri nämä samat asiat mitä sä oot löytänyt.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Niin kiva kuulla, että tekin ootte tykänneet näistä yhtä paljon kuin mä! :>

      Ihana kuulla, kiitos taas kommentistasi Noora <3 nää piristää aina! :)

      Poista
  5. Hei, olisi kiva nähdä miltä nuo NYX:in liquid lipstikit näyttää luonnossa huulilla! Mietiskelen itse sävyjen välillä, mutta vaikea hahmottaa nettikaupassa. Lingrie vai Soft Matte Lip Cream? :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voin swatchata ne täällä blogin puolella! :)

      Mä en ole kokeillut Soft Matte Lip Cremeja kun en oikein syttynyt niille sävyille ja ainakaan mun äiti ei pitänyt noista :) joten sanon Lingerie! Nudesävyt ovat tällä hetkellä enemmän mun makuuni.

      Poista
  6. Mä oon ainakin käyttänyt töissä Niken free runeja ja ne on kyllä ehkä mukavin mahdollinen vaihtoehto! :-)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Omistan yhdet feikit Free Runit niin voisi kyllä kokeilla ihan aitoja, vaikka noi Free Runit olivatkin yllättävän hyvät jalassa! Toinen vaihtoehto voisi olla myös Roshe Run :P kenkäostoksille siis...;)

      Poista

EMOTICON
Klik the button below to show emoticons and the its code
Hide Emoticon
Show Emoticon
:D
 
:)
 
:h
 
:a
 
:e
 
:f
 
:p
 
:v
 
:i
 
:j
 
:k
 
:(
 
:c
 
:n
 
:z
 
:g
 
:q
 
:r
 
:s
:t
 
:o
 
:x
 
:w
 
:m
 
:y
 
:b
 
:1
 
:2
 
:3
 
:4
 
:5
:6
 
:7
 
:8
 
:9