Social Media

NYT PYSYY VARPAAT KUIVANA

|
hunterit
Vihdoin ja viimein sain kotiuttaa Hunter-saappaat. Sain ihan todella hyvällä alennuksella ja todella hyvällä tuurilla (viimeinen pari mun kokoa!) ostettua nämä ja oon kyllä supertyytyväinen mun ostokseen. Vielä en näitä ole päässyt käyttämään, mutta ehkä sitä kohta uskaltaisi korkata nämä ihanuudet käyttöön. Saappaat löysin ZIO:n verkkokaupasta hintaan 87€ ja siellä on muutamia eri malleja alennuksessa. Mitä mieltä te ootte kumppareista? Eikö ne olekin nykyään ihan normaali näky Suomen katukuvassa? 

Eilen tuli aloitettua kevään ylppärit äidinkielen tekstitaidolla enkä oo oikein mitään mieltä eilisestä. Mun on jotenkin tosi vaikeeta arvioida miten mulla meni ja vastaako mun vastaukset sitä, mitä YTL hakee. Koe tuntui musta melko helpolta tai sain valittua tehtävät helposti, osan mielestä koe taas oli todella vaikea. Onko täällä muita tekstitaidon kirjottaneita? Millaset fiilikset teillä on eilisestä? - J

PS. Ihana nähdä, että noinkin moni on osallistunut mun edellispostauksen arvontaan! Vielä on huomiseen asti aikaa osallistua lahjakortin arvontaan. 
4 kommenttia on "NYT PYSYY VARPAAT KUIVANA"
  1. Hunterit on kyllä niin sakekelien pelastus! Ja joo, sadesäällä kyllä kumisaappaat on tosi yleinen näky katukuvassa ainakin Helsingissä, mutta pienemmillä paikkakunnilla niitä taidetaan edelleen yleisesti pitää vain maajussien kenkinä :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo mäkin oon nähnyt näitä Helsingissä! Todella moni on onnistunut yhdistämään nää saappaat vielä tosi kivasti muuhun asuun :)

      Poista
  2. Mun mielestä se koe oli preliin verrattuna vaikea ja tehtävänannot jotenkin hankalia :-D Saa nähdä miten meni...

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. No ne tehtävänannot oli kyllä vähän kummallisia ja teki mieli alkaa repiä hiuksia päästä siinä Mannerheimin päiväkäsky-tehtävässä :D

      Poista

EMOTICON
Klik the button below to show emoticons and the its code
Hide Emoticon
Show Emoticon
:D
 
:)
 
:h
 
:a
 
:e
 
:f
 
:p
 
:v
 
:i
 
:j
 
:k
 
:(
 
:c
 
:n
 
:z
 
:g
 
:q
 
:r
 
:s
:t
 
:o
 
:x
 
:w
 
:m
 
:y
 
:b
 
:1
 
:2
 
:3
 
:4
 
:5
:6
 
:7
 
:8
 
:9