Social Media

SWITCHING IT UP

|
(* yhteistyössä Alensa.fi:n kanssa.
Untitled
Muistatte varmaan, kun ''vaihdoin'' päiväksi hiusväriä ruskeaksi? No nyt oli vuorossa silmät... Oon aina miettinyt ja haaveillut, että olispa ihanaa jos olisi siniset silmät. Ihailen aina youtubettaja Dani Mansuttin videoissa hänen sinisiä silmiään. Sain Alensa.fi:ltä testiin TopVue Color-piilolinssit ja niiden lisäksi Gelone-piilolinssinesteen. En ollut aikaisemmin kokeillutkaan piilareita joten vähän jännitti, että miten se sujuu... no miten se sitten sujui? Siis mä väsäsin varmaan tunnin näiden laiton kanssa, en osannut yhtään ja kyselin kaverilta apua, että miten ihmeessä nämä laitetaan?! 

Mun epätoivoisen säätämisen ja parin kirosanan jälkeen sainkin kuin sainkin nämä piilolinssit silmiin ja tajusin miten paljon silmänväri vaikuttaa ulkonäköön! Näytän näissä kuvissa omasta mielestä itseltäni, mutta en sitten kuitenkaan, haha... 
P2170078
En oikein osaa kuvailla tarkkaan, että minkä sävyiset nämä piilolinssit ovat. Kotelossaan ne ovat todella vaaleansiniset, mutta mun silmässä jopa turkoosit. Nää on mun mielestä kiva lisä esimerkiksi johonkin asuun, jos on menossa naamiaisiin tai haluaa muuten vain vähän vaihtelua. 

Apua huomenna on penkkarit ja oon kyllä niin innoissani! Koko päivä täynnä kaikkea kivaa puuhattavaa, tulee varmasti ikimuistoinen päivä. - J 
Be First to Post Comment !
Lähetä kommentti

EMOTICON
Klik the button below to show emoticons and the its code
Hide Emoticon
Show Emoticon
:D
 
:)
 
:h
 
:a
 
:e
 
:f
 
:p
 
:v
 
:i
 
:j
 
:k
 
:(
 
:c
 
:n
 
:z
 
:g
 
:q
 
:r
 
:s
:t
 
:o
 
:x
 
:w
 
:m
 
:y
 
:b
 
:1
 
:2
 
:3
 
:4
 
:5
:6
 
:7
 
:8
 
:9