Social Media

LINKITÄ BLOGISI SUOSIKIT

|
Huh! Kävin kaikki blogit ajan kanssa läpi ja vitsit oli vaikeeta päättää TOP 7. Seitsemän siksi, että seiska sattuu olemaan mun onnennumero. Osa blogeista oli tuttuja, mutta osa oli ihan uusia tuttavuuksia eli onnistuin saamaan blogeja lukulistalleni, jes! Kiitos kaikille linkitä blogisi-postaukseen osallistujille! Blogeihin pääsee klikkaamalla blogin nimeä kuvan alla.

PS. Muistakaa tsekata mun edellinen Bucket List-postaus vuodelle 2016! 
image

Sofin blogi oli mulle jo entuudestaan tuttu ja itseasiassa yksi mun lemppariblogeista. Sofilla on niin laadukkaita kuvia, että välillä ihmettelen miten se oikein onnistuu siinä? Mun lempparipostaukseksi nousi Sofin treenipostaus, jossa hän jakaa vinkkejä eri liikkeisiin. Sain ainakin itelleni kivaa ja kaivattua vaihtelua sille ainaiselle kyykkäämiselle. Sofin blogi on muutaman mun muunkin kaverin lemppari eli en turhaa kehu hänen blogiaan! Suosittelen ehdottomasti tsekkaamaan. 
image

Hello gorgeous! Karoliinan blogi on mulle ihan uusi tuttavuus ja oon niin iloinen, että hän linkkasi bloginsa mun postaukseen. Blogista löytyy ihania meikkilookkeja ja niistä saa kivaa inspistä omaan laittautumiseen. Täälläkin on todella hyvälaatuisia kuvia! Mulle laadukkaat kuvat ovat kaikista tärkein osa blogissa. 
image


Melkein kiljahdin onnesta, kun tähän blogiin mennessäni ymmärsin kenen blogi tämä on. Muistan joskus monta vuotta sitten seurasin Elisen blogia, mutta jotenkin blogi katosi mun lukulistalta ja harmittelin, että mikäköhän se yksi blogi olikaan. Elisen blogi oli ennen yksi mun lemppareista ja nyt sain hänen bloginsa takaisin mun lukulistalle, ihanaa! 
image

Edellisessä postauksessa mainitsinkin, että tänä vuonna olisi tarkoitus liikkua enemmän. Mulla vaan on ongelmana motivaation puute, mutta sitten löysin Nooran blogin. Noora opiskelee liikuntaneuvojaksi ja jakaa blogissaan terveellisiä ruokavinkkejä ja liikuntavinkkejä. Näitä molempia oon kaipaillut mun arkeeni. Kannattaa ehdottomasti tsekata Nooran blogi jos sinulla on motivaationpuutetta urheilussa. 
image

Essin blogi on mulle myös tuttu ja oonkin hänen blogia seuraillut jo muutaman vuoden. Täältä blogista löytyy kaikki, siis ihan kaikki. Halusit sitten keksiä mitä kokkaat illalla, onko harkitsemasi kosmetiikkatuote hyvä tai miten teen geelikynnet, niin ne kaikki löytyvät täältä. Näiden lisäksi Essi jakaa omia ajatuksiaan kirjoituspostauksissa. 
image

Löysin Annikan blogin sattumalta. Hän oli tehnyt saman 50 questions-postauksen kuin minä ja kommentoinut toisessa blogissa samanlaiseen postaukseen joten päätin käydä katsomassa Annikan tekemän postauksen ja tykästyin tosi paljon hänen blogiinsa. Aivan ihania kuvia ja noi vaahtokarkkitikkarit houkuttelevat mua niiiiiiin paljon... 
image

Suvin blogi on myöskin ihan uusi löytö mun blogilistalle. Tosi hienoja asukuvia sekä raikkaita ja kirkkaita kuvia, mitä muuta blogilta voi pyytää? Pidin tosi paljon siitä, että Suvi jakaa blogissaan myös kavereidensa asuja. Pisteensä i:n päälle Suvin blogista löytyy paljon vinkkejä makeanhimon estämiseen ja ohjeita sokerittomiin herkkuihin. 
14 kommenttia on "LINKITÄ BLOGISI SUOSIKIT"
  1. hurjan paljon kiitoksia sulle! :-)♥

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Eipä mitään! Kiitos itsellesi, että linkkasit blogisi :>

      Poista
  2. Tosi kiva kuulla että tykkäsit, kiitos paljon :-) Siunkin blogi on ihan super kivaa katseltavaa ja luettavaa :-)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Jään innolla seurailemaan sun blogia :) voi kiitos paljon ihanasta kommentista!

      Poista
  3. Vitsi mikä päivän piristys, tulipa hyvä mieli kun olit noin kivasti kirjoittanut mun blogista! :> Kiitos ihanuus <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ole hyvä Sofi <3 ihana kuulla, että piristi! :)

      Poista
  4. Oi kiitos paljon multakin, että olit vinkkaillu mun blogista! <3 Muutama blogi oli jo lukulistalla mut muihin täytyy ehdottomasti tutustua ajan kanssa!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Eipä mitään :) suosittelen tsekkaamaan, kaikki nää blogit pääsi ainakin mun lukulistalle :p

      Poista
  5. Voi Janina!<3 Kiitos suuperpaljon, ihana piristys! :> Voin rehellisesti sanoa, että sunkin blogi kuuluu ehdottomasti mun top5 joukkoon! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voi ihana kuulla! Oon saanu sun blogista niin monia ruokavinkkejä ja kosmetiikkavinkkejä (mm. Essence) eli kiitos itsellesi <3

      Poista
  6. Voi ei vitsi piristyin kun näin tän! <3 kiitos hirmusesti ja kiva kuulla että mun blogi oli jo ennestään tuttu! Sun blogi on myös yksi lemppareista! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Tosi kiva kuulla, että piristi ja, että säkin seuraat mun blogia <3

      Poista
  7. Voi ei mikä ihana ylläri!! Kiitos ❤

    VastaaPoista

EMOTICON
Klik the button below to show emoticons and the its code
Hide Emoticon
Show Emoticon
:D
 
:)
 
:h
 
:a
 
:e
 
:f
 
:p
 
:v
 
:i
 
:j
 
:k
 
:(
 
:c
 
:n
 
:z
 
:g
 
:q
 
:r
 
:s
:t
 
:o
 
:x
 
:w
 
:m
 
:y
 
:b
 
:1
 
:2
 
:3
 
:4
 
:5
:6
 
:7
 
:8
 
:9