Social Media

SHOPPING HAUL

|
Helou! Harvemmin mun blogissa näkyy ostospostauksia, mutta ajattelin, että, kun näitä ostoksia on kertynyt aika paljon parin kuukauden ajalta niin voisin tulla esittelemään ne teille. Muutama hyvä vinkki tulee annettua tässä samalla! Oon tarttunut aika mahtaviin tarjouksiin myös ja halusin vinkata niistä teillekkin! Oon pyrkinyt myös linkkaamaan kaikki tuotteet, jotta pääsette mahdollisesti tilaamaan ne itsellenne.
ostokset3
Ribbikangaspaitoja oon ostanut muutaman... Tykkään tosta materiaalista ihan älyttömästi! Ribbikankaan lisäksi oon ihastunut noihin nyöripaitoihin. Vasemmalta oikealle Sanna-neulepusero 19,95€ Gina Tricot, Elma-toppi 19,95€ Gina Tricot ja Windy-toppi 19,95€ BIKBOK.
ostokset5
Pitkän tovin oon kuolannut tämäntapaisia nilkkureita. Mun mielestä jokaisen vaatekaapista pitäisi löytyä yhdet hyvät nilkkurit ja mä löysin vihdoin omani! Nelly.comin Black Friday-alennuksissa nämä kengät taisivat olla -30% ja klikkasin nämä samantien itselleni. Ihan supermukavat kävellä vaikka ei siltä näytäkkään. Nilkkurit löytyvät täältä ja ne ovat nyt -40% alennuksessa! Äkkiä klikkaamaan ostoskoriin. 
ostokset
Oon löytänyt täydellisen farkkumallin! Gina Tricotin Molly-farkut. Nämä ovat korkeavyötäröiset ja just sopivan pituset mun lyhkäsille jaloille. Vinkkinä näiden ostoon: osta se koko joka menee juuri ja juuri kiinni, nämä venyvät todella paljon! Ostin aluksi M-koon, mutta jouduin vaihtamaan S-kokoon, koska M-koko venyi niin paljon. Näillä on hintaa vain 29,95€. Aluksi ostin mustat ja sitten ihastuin tähän vaalean farkun sävyyn.

Gina Tricotilla shoppailuun myös yksi toinen vinkki! Gina Tricotilla on nykyään mahdollista liittyä jäseneksi Spotlight-klubiin, johon kertyy pisteitä ostoksistasi jos sanot aina kassalla oman puhelinnumerosi. Pisteiden avulla pääset eri tasoille ja mitä korkeampi taso, sen paremmat alet! Liityin siihen ja sain seuraavana päivänä alekoodin jolla pystyin tilaamaan nettikaupasta -50%-alella yhden normaalihintaisen tuotteen. Ja ihan älyttömän iso plussa, että Gina Tricotin verkkokaupasta voi tilata tuotteet ilmaiseksi lähimpään Gina Tricot-myymälään ja sovittaa siellä heti. 
ostokset6
Täydellinen tekoturkistakki CHECK ja täydellinen camel coat CHECK! Camel coat on tilattu BOOHOO:lta 29,00€, takki on aina todella hyvässä alessa, kannattaa tsekata. Tekoturkistakki on ostettu jo pari kuukautta sitten ONLY:stä ja sitä löytyy ainakin House of Brandonilta. Takki maksoi 89,95€. 
ostokset2
Mitä olisikaan ostospostaus ilman kosmetiikkaa? Mun lemppari itseruskettava on kyllä St. Morizin mousse, mutta hyväksi kakkoseksi nousi Lumenen Natural Bronze-vaahto, joka maksaa Tokmannissa vaan 3€! Suosittelen testaamaan, tulee tosi luonnollinen rusketus ja se ''haju'' on todella miellyttävä.

Lisää kosmetiikkaa Kicksistä. Päätin vihdoin kokeilla Anastasia Beverly Hillsin Dipbrow Pomadea. Mulla on sävy Taupe, joka sopii mun hiusten tyvensävyyn. Hinta taisi olla noin 27€ ja siihen ostin Kicksin oman kulmavärisiveltimen noin 15€ hintaan. Maailman paras kulmaväri, ei mulla muuta. 

Ja vielä viimeinen, mutta ei vähäisin! Black Fridaynä BeautyBayllä oli aika mahtavat alet, mutta tämä Morphe Brushesin 35N-paletti oli normaalihintainen. Kokonaan mattapaletti on mulle ihan täydellinen! Paletti maksoi naurettavat 22,50€ ja siihen tuli ilmaiset toimituskulut. Paletissa on 35 ihan mielettömän pigmenttistä luomiväriä, lemppari! Mun mielestä on ihan huippua, että BeautyBay myy Morphe Brushes-merkkiä, koska heidän omien sivustojen postikulut on ihan järkyttävät. Seuraavaksi mua houkuttelee tuolta MakeUpGeek ja Dose of Colors...
ostokset7
Viimeisen puolen vuoden ajan Instagrameissa ja blogeissa on näkynyt todella paljon Calvin Kleinin alusvaatteita. Niiden suolainen hinta ei kuitenkaan oikein napannut, mutta löysin Sportamoren sivuilta BLACC-merkkisen alusvaatesetin, joka on todella samannäköinen. Mica-setti maksaa yhteensä vain 14,95€ Siis viisitoista euroa?! 
ostokset4
Viimeisenä mun pikkujoulumekko, joka pääsi käyttöön eilen. Tämä Nancy-mekko on BIKBOK:sta ja maksoi 29,95€, mutta nyt sekin on -50% alennuksessa. Hirveesti aleja nyt, eipä mua haittaa!

Toivottavasti linkeistä ja vinkeistä oli apua ja löysitte ostoskoriin tuotteita! Omaa lempparia näistä mä en osaa kyllä valita...

Tänään toivun eilisistä pikkujouluista, jotka oli ihan huikeet! Illan kulkua voi seurata mun Snapchatistä @janinavanessa. Ja vaikka toivunkin tänään pikkujouluista niin meen illemmalla juhlimaan toisia, apua... Ihanaa rauhoittua ensi viikoksi viettämään joulua sukulaisten kanssa. Mitä joulupläänejä teillä on? - J 
12 kommenttia on "SHOPPING HAUL "
  1. Ihania ostoksia! En näytä olevan ainoa joka on tehnyt viime aikoina hyviä alelöytöjä..;) Näyttää muuten supermukavalta toi alusvaatesetti!

    Mekin vietellään joulua sukulaisten kanssa ihan meillä kotona :> Ihanaa joulua Janina <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo, musta on ihan parasta löytää alejuttuja! :)

      Kiitos Sofi samoin! <3

      Poista
  2. Moikka! hei oisin vaan sitä kysynyt että onko nuo Boohoo:n vaatteet hyvä laatuisia? Kannattaako sieltä tilata? :-)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Moips! On ollut meillä ainakin hyvälaatuisia, voin suositella tilaamaan :> mutta sen varotan, että palautusprosessi on vähän astetta haastavampi... jouduttiin maksamaan 30€ palautusmaksuja...:/ eli koot kannattaa tsekata mahdollisimman tarkkaan! Toivottavasti löydät sieltä jotain kivaa :)

      Poista
  3. Haha ostin ihan vasta noi tismalleen samat nyöripaidat, molemmat on tosi kivoja! :-D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Musta tuntuu, että mun sormet tarttuu nykyään jokaiseen nyöripaitaan kaupassa...:D jos nyt vielä yhden ostais...:P noi on niin ihania!

      Poista
  4. Hei, onko sinulla tuossa Onlyn tekoturkistakissa taskut? Itse ostin kyseisen takin enkä oikein tiedä että kuuluuko ne taskut ratkoa auki vai ei :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mä inhoan noita jemmataskuja, joista ei tiedä pitääkö ne ratkoa vai ei... Testasin äsken ja ratkoin niin on siellä taskut! Takki ollut mulla jo 4kk enkä oo tätä hoksannu :D

      Poista
    2. Heippa! Mun on ihan pakko vaateteollisuuden ammattilaisena tullaan vinkkaan tähän sopivaan väliin, että suurinosa takkien taskuista ommellaan umpeen, syystä etteivät ne vahingoittuisi ja venyisi ihmisten niitä sovitettaessa kaupassa. Yleensä kannattaa huoletta ratkoa taskut esiin :-) Mutta jos epäilee, niin kannattaa tunnustella takin vuoren läpi tuntuuko taskupusseja ollenkaan!

      Poista
    3. Joo mä aika ronskisti revin ne auki...:D mut kiitos vinkistä! Pitää pitää mielessä jatkossa takkien kanssa :)

      Poista
  5. Mua rupesi myös kiinnostamaan tuo ihana ONLYn karvatakki! Se on itseasiassa alessa HOB:illa mutta pieniä kokoja ei ole. Mitä kokoa sun takki on? Olen itse XS/S ja mietin mitä kokoa kannattaisi ottaa jos sattuu muualta löytyyn kokoja :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Toi takli on melko iso, että mä oon kokoa S/M ja otin kai XS tai S :)

      Poista

EMOTICON
Klik the button below to show emoticons and the its code
Hide Emoticon
Show Emoticon
:D
 
:)
 
:h
 
:a
 
:e
 
:f
 
:p
 
:v
 
:i
 
:j
 
:k
 
:(
 
:c
 
:n
 
:z
 
:g
 
:q
 
:r
 
:s
:t
 
:o
 
:x
 
:w
 
:m
 
:y
 
:b
 
:1
 
:2
 
:3
 
:4
 
:5
:6
 
:7
 
:8
 
:9