Social Media

SNEAKPEEK OF MY ROOM

|
desenio3
''Ootko sä taas vaihtanut huoneenjärjestystä?'' on yleensä se lause, joka mun kavereiden suusta pääsee, kun he astuvat mun huoneeseen. Mä kyllästyn niin nopeesti mun huoneenjärjestykseen, että vaihdan sitä aina parin kuukauden välein, mutta nyt toi vaaterekkiosasto on pysynyt samassa paikassa melko kauan ja päätin näyttää sen teille. Pidän mun vaaterekissä ne vaatteet, joita ei viikata vaatekaappiin. Rekissä on pari takkia, neuletta ja toppia. Rekin alla on mun lempikorkokengät. 
desenio1
Noin kuukausi sitten sain valita Deseniolta muutaman mieleisen sisustusjulisteen. Kehykset on ostettu IKEA:sta. Halusin julisteet jotka kuvastavat mua ja mun huonetta ja päädyin valitsemaan ihanan Chanel huulipuna-julisteen*), Balance-tekstin*) sekä Eiffel-tornijulisteen*). Eiffel-taulu on päättänyt näissä kuvissa olla vähän vinossa, mutta yritetään ignoorata asia. 

Deseniolla on mitä ihanempia tauluja ja graafisia julisteita ja mulla kyllä kieltämättä iski valinnanvaikeus. Rakastuin erityisesti Desenion mustavalkoisiin julisteisiin. Mitä simppelimpi, sen parempi!

Toimituksessa meni mun muistaakseni 3 päivää ja heillä luvataankin, että tilaus toimitetaan 3-5 päivän kuluessa. Mä inhoan odottamista ja tämä tuli kivan nopeasti.

Ja hei huomio! Nyt ensi viikon perjantaina 27.11 klo 0.00-23.59 Deseniolla vietetään Black Fridayta ja kaikki tuotteet ovat -15% alennuksessa, huippua eikö? Koodi aleen on BLACK FRIDAY.
desenio2
Pidän mun huoneesta tällä hetkellä todella paljon ja tärkeintähän on, että mä viihdyn täällä, koska vietän täällä kuitenkin suurimman osan mun ajasta. Kiinnostaisiko teitä kokonainen huonepostaus? - J 
6 kommenttia on "SNEAKPEEK OF MY ROOM "
  1. Mä oon myös kotona laittanut makkariin rekin jossa on ne muutamat ihana neuleet ja paidat mitä ei viikata vaatekaappiin ja on toi keksintö vaan niin kiva :) tuo heti niin erilaista fiilistä ! Noi taulut on kyllä kivat tossa ja on muutenkin kivat, täytyypä kattoa tuota nettikauppaa että mitä kivaa sieltä löytyiskään ;)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mä tykkään ihan älyttömästi tosta vaaterekistä, se on niin kätevä ja niin kuin sanoit nii se tuo sitä jotain fiilistä! :>

      Suosittelen kyllä ehdottomasti tsekkaamaan nuo sivut ja hyödyntämään ton alekoodin tulevana perjantaina ;)

      Poista
  2. Aivan sairaan kivannäköinen huone!❤ mullakin on vaaterekki huoneessa, se on kyllä tosi kätevä :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos paljon Emma! :) vaaterekki on kyllä ihan huippu!

      Poista
  3. joo tee ihmeessä koko huoneesta postaus! :) ja toi sama lause "ooksä taas vaihtanu huoneen järjestystä" kuuluu munkin kavereiden ja perheenjäsenten suusta kyllä aika useesti :D Mä rakastan huoneen sisustamista ja musta sen pitää ollakkin viihtysä, koska niin kuin sanoit, siellä vietetään suurin osa ajasta!

    VastaaPoista
  4. Ihanan näköstä! Mullakin on toi samainen lamppu ja tykkään siitä tosi paljon :D

    VastaaPoista

EMOTICON
Klik the button below to show emoticons and the its code
Hide Emoticon
Show Emoticon
:D
 
:)
 
:h
 
:a
 
:e
 
:f
 
:p
 
:v
 
:i
 
:j
 
:k
 
:(
 
:c
 
:n
 
:z
 
:g
 
:q
 
:r
 
:s
:t
 
:o
 
:x
 
:w
 
:m
 
:y
 
:b
 
:1
 
:2
 
:3
 
:4
 
:5
:6
 
:7
 
:8
 
:9