Social Media

SNAPS FROM SNAPCHAT

|
Heissan! Mä sain idean viime yönä... vaikka pari postausta sitten sanoin, että pidän Snapchatin yksityisenä niin nyt päätin, että mun Snapchatin mystoreja pääsee seuraamaan kuka vaan. Lisätkää mut siis Snapchatissa, käyttäjänimi on @janinavanessa. Pääsette seurailemaan mun arkea ja kummallisia juttuja :D
IMG_7850
1. Siellä Indiedaysin Inspiration päivässä Helsingin kattojen yllä! Ja se niin hyvä Fresitablossa. Oli pakko käydä ostamassa kotiin ainekset siihen pikkujoulukautta varten. En malta oottaa, että pääsen pitämään mun ekat omat pikkujoulut meillä kotona! Hyvää ruokaa ja juotavaa ja vielä parempaa seuraa, mun tytsyt! 2. Nam nam nam noi ruoat!
IMG_7852
3. Äipän kanssa syömässä ja leffassa. Vapianon caesarsalaatti on niin hyvää! Unohtamattakaan tota valkkaria... oon niin makean ystävä, että juon jälkiruokaviinejä vaan. Naurettiin äidin kanssa, kun äidillä oli ihan kuivaa valkkaria ja mulla oli ihan yli makeeta. Ääripäät, ainakin toistaiseksi. 4. Miksulla tuli eilen ihan ihme hellyyskohtaus. Oli pakko päästä syliin ja pakko päästä lähelle. Yritti estää mua tekemästä mantsan projektia. 
IMG_7841
5. Asukuvissa nähty huulipuna, joka on niin kiva! Tilasin näitä lisää, koska olin niin tyytyväinen näihin. Yksi huulipuna maksaa yhden euron... kiinnostaisiko parempi postaus näistä? ;-) 6. Oltiin abien kanssa kirjamessuilla, jossa onneksi oli myös ruoka- ja viinimessut. Ruokapuolella tuli vedettyä juustoöverit ja viinipuolella päätettiin maistella muutamia viinejä. 
IMG_7842
7. Pääsin tosiaan Essin aveciksi Indidays Blog Awardseihin ja oli ihan mahtava ilta. Alotettiin Liisalta ja siitä suunnattiin tyttöporukalla Tigeriin Blog Awardseihin. Ei taaskaan joutunut pettymään ruokatarjoiluun... Siellä missä macaronsit, siellä onni :D 8. Uusia tuttavuuksia blogijuhlissa! Essi, Camilla, Liisa ja Julia. 
IMG_7843
9 & 10. Hauska tarina... taas kerran sain ''hyvän idean'' yöllä. Selasin Facebookin etusivua ja vastaan tuli Namun kilpailu, jossa voi voittaa VIP-pöydän tägäämällä 9 kaveria kenen kanssa menisit. No tägäsin pari kamua ja seuraavana päivänä tuli ilmoitus, että Namu kommentoi mun kommenttia, että oon voittanut tän pöytäpaketin. No me sitten lähettiin likkaporukalla sinne ja päästiin ilmaiseksi sisään ja meidät ohjattiin pöytään johon tuotiin hirveesti juotavaa. Oli kyllä tosi hauska ja onnistunut ilta! Eikä mennyt yhtään rahaa...
IMG_7849
11. Ihan huippu löytö. Tokmannista 3 euron Lumenen itseruskettava! Suosittelen kokeilemaan, oon tykännyt ihan älyttömästi eikä oo hinnalla pilattu. 12. Se Miksun hellyyskohtaus...
IMG_7848
13. Minä ja ihana Jasmin! Ei tunnettu entuudestaan, mutta mentiin yhdessä Indiedaysin tapahtumiin ja Jasmin osottautui yhtä hauskaksi ja rennoksi tyypiksi kuin hän on blogissaan. 14. Fazerilla hampparilla, nam! (Jasmin ajattelin yhdistää meidän kuvan ruokakuvan kaa samaan kollaasiin, koska ruokarakkaus...)

Ai kauhee, kun jotenkin iski silmään tää alkoholin määrä yhdessä postauksessa, mutta todellisuudessa käyn siis ehkä kerran kuussa ulkona, jos sitäkään. Vaikka tykkäänkin olla kavereiden kanssa ulkona, en oikeen viihdy täyteen ahdatuissa baareissa... Mut joo, lisätkää mut Snapchatissä! - J
2 kommenttia on "SNAPS FROM SNAPCHAT"
  1. Apua, euron huulipunia! Äkkiä postausta kehiin <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ihana kuulla, että on kiinnostusta postaukselle! Halvat meikit...<3 teen heti postauksen, kun saan loput huulipunat haltuun! ;)

      Poista

EMOTICON
Klik the button below to show emoticons and the its code
Hide Emoticon
Show Emoticon
:D
 
:)
 
:h
 
:a
 
:e
 
:f
 
:p
 
:v
 
:i
 
:j
 
:k
 
:(
 
:c
 
:n
 
:z
 
:g
 
:q
 
:r
 
:s
:t
 
:o
 
:x
 
:w
 
:m
 
:y
 
:b
 
:1
 
:2
 
:3
 
:4
 
:5
:6
 
:7
 
:8
 
:9