Social Media

BROWNIE LIPSTICK

|
janina
Heissan! Pääsin kuvaamaan Camillan kanssa keskiviikkona asukuvia ja vitsit oli kivaa. Camillan kanssa kuvaaminen oli tosi rentoa eikä tullut kiusallista oloa kameran edessä. Kuvista tuli todella kivoja ja ihanan valoisia, varmaan mun lempiasukuvat koko blogihistorian aikana! Tykkään myös älyttömästi mun uudesta huulipunasta jota mulla on näissä kuvissa, se eroaa mun muista huulipunista paljon ja tuo kivaa vaihtelua!

Mun mielestä oli tosi kiva, että Camillalla oli paljon ideoita kuvaustaustojen suhteen ja me käveltiin ympäriinsä keskustassa ja pysähdyttiin aina välillä kivan taustan eteen. Toi ensimmäinen kuva on mun lemppari näistä. Toi tausta on tosi kiva ja jotenkin toi kuva onnistui mun mielestä hyvin. 
janina1
Nahkatakki Veromoda / Toppi BIKBOK / Housut Gina Tricot / Kengät H&M / Laukku Stradivarius
janina4janina3
Photos: Camilla Bloom

Luotin tän päivän asussa taas jälleen kerran perusvaatteisiin- ja sävyihin. Halusin, että mulla on kuvatessa mahdollisimman mukava ja itsevarma olo. Ostin tän topin itseasiassa tällä viikolla ja tykkään tosi paljon noista sivuissa olevista aukoista. Mitä te pidätte tästä asusta? Saisipa joka päivä asukuvia tänne blogiin... - J 
6 kommenttia on "BROWNIE LIPSTICK "
  1. Toi toppi on niiin mun lemppari! Ihana! Ja ihana asu muutenkin, mitä sulla muuten on huulissa? :-)

    essi-bltn.blogspot.fi

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos Essi! Toi toppi on niin kiva! :>

      Mulla on itseasiassa Wishistä (kiitti vinkistä muuten ;)) ostettu huulipuna! Tuun tekemään siitä varmaan oman postauksen, kun oon ollut niin tyytyväinen tähän :)

      Poista
  2. Nää on kyllä munkin mielestä ihanimmat kuvat ikinä sun blogissa!! Oot upea <3

    VastaaPoista
  3. Oletko ylipainoinen?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ihan normaalipainoinen kiitos kysymystä :)

      Poista

EMOTICON
Klik the button below to show emoticons and the its code
Hide Emoticon
Show Emoticon
:D
 
:)
 
:h
 
:a
 
:e
 
:f
 
:p
 
:v
 
:i
 
:j
 
:k
 
:(
 
:c
 
:n
 
:z
 
:g
 
:q
 
:r
 
:s
:t
 
:o
 
:x
 
:w
 
:m
 
:y
 
:b
 
:1
 
:2
 
:3
 
:4
 
:5
:6
 
:7
 
:8
 
:9