Social Media

MUN ''KAUNEUDENHOITORUTIINIT''

|
Tai noh... rutiinit ja rutiinit. Oon melko laiska pitämään huolta mun ihosta. Mun ''rutiineihin'' kuuluu meikkienpesu illalla ennen nukkumaanmenoa ja silloin tällöin kuorinta, kasvonaamio ja mikroneulaus kotona. Vielä harvemmin käyn kosmetologilla kauneushoitolassa. Oon vaan kokenut mun iholle parhaaksi tämmösen tosi simppelin hoitotavan. Mullahan on siis ollut aknea nuorempana,  yläasteiässä pahimmillaan, mutta mä selvisin siitä antibiooteilla ja myöhemmin e-pillereillä. Nykyään mun iho on tosi hyvässä kunnossa lukuunottamatta muutamaa näppyä aina ''niinä päivinä'' ja aknearpia poskissa. 
kauneus3
Alotetaan näillä vähän harvemmin käytettävillä tuotteilla. Garnierin Micellar Cleansing Water, jota on hehkutettu mun mielestä ehkä vähän liikaa, mutta toisaalta taas osittain ymmärrän hypetyksen. Vesi, joka poistaa meikin ja vielä hellävaraisesti. Käytin tätä sillon, kun mulla oli vielä ripsienpidennykset jolloin silmien aluetta piti varoa. Ostin siihen vielä kaveriksi samaa sarjaa olevia Cleansing Wipes. Noita käytän vieläkin jos meikinpoistaminen laiskotuttaa myöhäisen illan jälkeen.

EkoPharman kosteuttava vadelma-keramidi naamio on niin herkullisen tuoksuinen ja kosteuttava. Tän ostin kesällä kauneushoitolakäynnin yhteydessä. Käytän tätä kerran viikossa ja jos iho tuntuu kuivalta.

Käytän vedenkestävää ripsaria joten mun pitää käyttää vedenkestävän meikin poistoainetta. Nappasin äidiltä tän Sephoran putsarin ja se ajaa asiansa hyvin. Tykkään tästä enemmän kuin Lumenen poistoaineesta. 
kauneus
Moni on varmasti lukenut ja kuullut markkinoille tulleesta Clerasonicista. Eli siis tommonen kasvoharja (?), joka puhdistaa kasvot. Mun mielestä on kuitenkin älytöntä maksaa melkein sataa euroa semmosta joten päätin olla ostamatta. Löydettiin äidin kanssa Oriflamelta samantapainen tuote ja se tekee kyllä ihan saman homman. Laitan harjaspäähän Vichyn Normaderm puhdistusgeeliä (paras naamanputsari ikinä!) ja pistän harjan pyörimään. Tässä on kaksi eri nopeutta ja mä tykkään käyttää sitä nopeampaa nopeutta. Laite pyörii minuutin ajan ja aika jakautuu: 10s vasen poski, 10s oikeaposki, 20s otsa, 10s leuka ja 10s kaulan alue. Tää on ihan ihme laite! Poistaa meikin niin tehokkaasti etten voi vaan ymmärtää... Samalla se poistaa kuollutta ihosolukkoa.
PA030002
Oon kokeillut kymmeniä eri poppaskonsteja aknearpiin, mm. sinkkivoidetta ja erilaisia lisäravinteita, mutta mikään ei oo oikein auttanut. Olin melko skeptinen siis, kun luin tästä yllänäkyvstä tuotteesta ja sen tehokkuudesta. 

Sain kesän alussa Swiss Cliniciltä testiin Swiss Skin Renewal-paketin, jossa tulee Swiss Skin Roller-ihorulla ja Swiss Rejuvenator-geeli. Mun ihorullassa on 0,5mm pituset neulat eli se on niin sanotusti tehokkaampi juurikin aknearpien takia. Ihorullaa voi myöskin käyttää ryppyihin ja rulla auttaa ehkäisemään ihon ikääntymistä. 
PA030012
Oon niin urpo, että mulla ei ole mitään ennen ja jälkeen-kuvia. Oon kuitenkin huomannut pientä sekä suurta muutosta arvissa. Toisessa poskessa mulla oli vähän vaikeampi akne ja sitä pahemmat arvet jonka takia niitä on ollut vaikea saada pois, mutta tällä ne on pikkuhiljaa lähtenyt haalentumaan. Toisesta poskesta arvet ovat kadonneet melkein kokonaan, jes!

Ihorullalla rullaillaan erisuuntiin 10 kertaa. Itse vedän vaaka- ja pystysuoraan sekä vinottain molempiin suuntiin, että neulat osuvat varmasti kaikkialle. Tämän jälkeen iho tietysti punoittaa mikä on normaalia. Rullailun jälkeen laitetaan Swiss Rejuvenator-geeliä ja se viilentää ihoa niin ihanasti! Käytän tätä kuitenkin vain noin kerran kuussa, mutta aluksi käytin sitä 10 päivän ajan joka ilta. 

Sanoin alussa, että mulla on melko simppelit kauneudenhoitorutiinit, mutta kyllä näitä on aika monta tässä postauksessa. Osaa kuitenkin käytän kerran kuukaudessa. Onko teillä samoja tuotteita tai kiinnostuitteko jostain tuotteesta? Ja kaikki tuotevinkit otetaan vastaan! Kosteuttavaa kosteusvoidetta yritän löytää. - J

PS! Huomenna oon siis 9.00 alkaen Myyrmäen urheiluhallissa myymässä kirpparilla! 
4 kommenttia on "MUN ''KAUNEUDENHOITORUTIINIT''"
  1. Jos sulla on normaali/sekaiho niin suosittelen Yves Rocherin kosteuttavaa voidetta. Tuoksuu tosi hyvälle, on riittoisa ja todella ohut koostumus. Heillä on myös täysin samannäköisessä purkissa oleva paksumpi voide joka on tarkoitettu kuivalle/normaalille iholle, mikäli tilaat tuon ohuemman voiteen, niin katso pariin kertaan että oikea tuote korissa ;)
    Tässä linkki tuotteeseen: http://www.yves-rocher.fi/control/ihonhoito/puhdistus/paivavoide/?cmSrc=Category|Brand
    T. Kosmetologi Sanni :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Okei, kiitos paljon! Pitää pistää muistiin :)

      Poista
  2. Mitä tuollainen rulla maksaa ja mistä niitä saa? Myydäänkö niitä erikseen vai vaan ton geelin kanssa?
    T. Arpinaama

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Swiss Clinicin sivuilta löytyy lisää tietoa! :)

      Poista

EMOTICON
Klik the button below to show emoticons and the its code
Hide Emoticon
Show Emoticon
:D
 
:)
 
:h
 
:a
 
:e
 
:f
 
:p
 
:v
 
:i
 
:j
 
:k
 
:(
 
:c
 
:n
 
:z
 
:g
 
:q
 
:r
 
:s
:t
 
:o
 
:x
 
:w
 
:m
 
:y
 
:b
 
:1
 
:2
 
:3
 
:4
 
:5
:6
 
:7
 
:8
 
:9