Social Media

INSPIRATION FOR FALL CLOTHING 

|
IMG_6713

Mä rakastan niin paljon syysmuotia! Kaikki lämpöset neuleet, nilkkurit ja takit on mun lemppareita kaikista syysvaatteista. Espiritiltä laitettiin mulle viestiä ja pääsin tekemään teille tämmösen syyskollaasin, jossa esittelen mun lemppareita heidän valikoimistaan. Oonkin jo aikasemmin maininnut, että tykkään tosi simppeleistä vaatteista ja ehdottomasti neutraaleista sävyistä. Näistä kollaaseista voi huomata kyseisen mieltymyksen. 

Ekassa kollaasissa halusin ehdottomasti päästä keksimään nahkapöksyjen ympärille jotain.  Yritin tässä samalla inspiroitua itsekin ja katsoa tuotteita mitä multa saattaisi löytyä. Huomisen asukriisi taitaakin olla selätetty! Nahkapöksyt on ihan must tänä syksynä kaikilla ja melkein joka kaupasta löytyykin niitä ja multakin itseasiassa löytyy semmoset vaatekaapista. Kyseiset nahkapöksyt ovatkin näkyneet tässä postauksessa.  Housuille valitsin simppelin ja ihanan harmaan neuleen kaveriksi ja sinisen takin päälle lämmittämään. Asusteeksi valitsin käytännöllisen beigen laukun ja sitten mun lempparit... noi saappaat! Täy-del-liset! Tästä pääset ihastelemaan näitä kenkiä Espiritin sivuille. Jos mun rahatilanne antaisi yhtään periksi tällä hetkellä niin tilaisin noi heti! Oon niin kauan kuolannut  tommosia pitkävartisia kenkiä. 
IMG_6723
Nää molemmat kollaasit on melko samanlaisia toistensa kanssa ja niistä voi selkeesti huomata mun syystyylin. Paksu neule, tiukat housut, jotkut hienot kengät ja iso laukku johon saa koulukirjat helposti mukaan. Mä niin tarvitsisin uudet nahkahanskat taas vaihteeksi, koska onnistuin jälleen kerran hävittämään mun hanskat jotka ostin mun aiemmin kadonneiden tilalle... tuttua muillekin?  Hanskat katoaa multa aina.... Haluaisin nahkahanskat joiden kanssa voisi silti räplätä puhelinta ilman sitä perus sormien totaalijäätymistä ja tuolta löytyikin semmoset. Voiko nyt alkaa tekemään jo listaa Joulupukille...? Haha, ei nyt sentään.

Mitkä on teidän mielestä must have-jutut syksylle? Onko samoja juttuja mitä mulla? Ihanaa alkavaa ensi viikkoa teille! - J 
Be First to Post Comment !
Lähetä kommentti

EMOTICON
Klik the button below to show emoticons and the its code
Hide Emoticon
Show Emoticon
:D
 
:)
 
:h
 
:a
 
:e
 
:f
 
:p
 
:v
 
:i
 
:j
 
:k
 
:(
 
:c
 
:n
 
:z
 
:g
 
:q
 
:r
 
:s
:t
 
:o
 
:x
 
:w
 
:m
 
:y
 
:b
 
:1
 
:2
 
:3
 
:4
 
:5
:6
 
:7
 
:8
 
:9