Social Media

TMI (TOO MUCH INFORMATION)

|
IMG_6709
1. Olen ollut mopokolarissa 2012. Vanhempi nainen ajoi kolmion takaa meidän päälle suojatiellä ja lennettiin molemmat kyydistä maahan. Mulle ei käynyt kuinkaan, mutta kaveri loukkaantui.

2. En ole koskaan ollut rakastunut. 

3. Tägään mun kavereita ja vanhempia ihan ihmeellisiin kuviin ja videoihin Instagramissa ja Facebookissa. Sori kamut...:D

4. Mun lempiaineet koulussa on ehdottomasti englanti, maantieto, kuvaamataito ja varmaankin ruotsi (meillä on pienehkö viha-rakkaussuhde). Päätin kirjottaa ensi keväänä vielä lisäksi maantiedon, koska se kiinnostaa mua aineena niin paljon. Teen myös kuvisdiplomin ensi jaksossa!

5. Lisää koulujuttuja... Haluaisin ehkä jatko-opiskelemaan Haaga-Helian journalismikoulutukseen eli medianomiksi. Olis mahtavaa jos voisi asua kotona opiskelujen ajan sekä päästä kätevästi julkisilla kouluun jatkossakin.

6. Oon ihan toivoton suunnittelija. Suunnittelen varmaan kaiken etukäteen. Välillä suunnittelen jopa jotain pieniä tapahtumia päässäni jotka ei kyllä koskaan tapahdu, haha! 
IMG_6814
7. Lucky seven! Numero seitsemän on mun onnennumero. En tiedä miksi...johtuuko se siitä, että oon syntynyt heinäkuussa eli 7. kalenterikuukaudessa. Seitsemän tuntuu vaan hyvältä numerolta.

8. Mulla on laktoosi-intorelanssi sekä nykyisin hieman herkkyyttä vehnälle. Asia harmittaa, koska mä rakastan yli kaiken kermaisia pastoja, pizzaa ja vaaleata leipää. Toisaalta ihan hyvä vältellä pullamössöleipiä, koska ne turvottavat mun vatsan ihan järjettömän kokoiseksi!

9. Oon muodostelmaluistelun lisäksi harrastanut jumppaa, jalkapalloa, koska kaikki muutkin harrasti. Nykyisin tosiaan pelkään kaikkia palloja, en tiedä mistä tämä pelko on tullut. Ja sitten oon vielä ratsastanut itseasiassa varmaan parikin vuotta! Se oli mulle ihan ykkösjuttu pienempänä ja suunnittelin oman hevosen ostoa, tilasin Polluxia ja pidin kaverin kanssa omaa heppatallia meidän takapihalla, jossa ei kyllä ollut hevosia. Käytin ihan kauheasti rahaa ja aikaa läheiseen lemmikkiliikkeeseen, jossa kävin aina ihastelemassa ja ostelemassa heppajuttuja. Nyt mulla ei tosiaan oo mitään harrastusta, mutta ostin just salikortin!

10. Pallopelosta muihin pelkoihin. Pelkään nykyään ihan älyttömän paljon huvipuistolaitteita. Olin ennen se hurjapää, joka meni hurjimpiin laitteisiin, mutta nykyään ajattelen koko radan ajan, että mitä jos turvakaaret aukeavat. Oli hauskaa mennä mun tädin kanssa Särkkään kuukausi sitten, kun molemmat melkein itkettiin Tornadon jälkeen. Mentiin kylläkin uudestaan! :D

11. Ajattelen ihan liikaa "mitä muut miettii tästä ja tästä?" Jos ostan vaikka jonkun erikoisemman vaatteen niin mietin heti, että apua mitäköhän tästä sanotaan. Tai jos teen blogijuttuja niin jotenkin ns. "häpeän" omaa tekemistäni. Se on vaan jotenkin pinttynyt muhun, kun mua kiusattiin mun blogin takia yläasteella, koska se oli semi uusi juttu ja olin ainut kenellä oli blogi. 

12. Mä rakastan projekteja ja omasta mielestäni oon niissä hyvä. Kaikki lopputyöt on ihan parhaita. Yläasteella äikänpäättötyö Muumeista oli mulla 10++ ja maantiedon projekti sai myöskin paljon kehuja. Sen takia otinkin sen kuvaamataidon diplomikurssin!
IMG_6739
13. Ahdistun esiintymistilaisuuksissa. Jännittää aina etukäteen kaikki esiintymiset, oli se sitten lauluesitys, puhe luokan edessä ja välillä jopa jännitti luistelukisat. Punastun tosi helposti ja mun ääni alkaa värisemään.

14. Halusin pienempänä niin paljon lemmikin ja kinusin hamsteria varmaan monta vuotta. Meille ei kuitenkaan voitu ottaa lemmikkejä, kun äiti oli allerginen. Yks päivä äiti tuli hakemaan mua luistelutreeneistä ja sano, että mennään hakemaan sen työkaverille joku juttu. Päästiin perille pihaan ja meitä vastaan tuli varmaan 10 koiraa ja se oli eka kerta, kun tavattiin meiän vauva eli Miksu. Miksun rotu on semmonen josta ei tule allergiaa ainakaan äipälle. Nyt meillä on ollut jo 8 vuotta koira. Kyllä se hamsterin taitaa voittaa :D

15. VIHAAN julkisia vessoja. Pidättelen viimeseen asti ettei tarvitse käydä kauppakeskuksissa jne vessassa. Välttelen meidän koulunkin vessoja, mutta välillä on vaan pakko käydä. Kaikista pahimmat vessat on varmaan baareissa...

Semmosta tällä kertaa. Tämmöset faktapostaukset on musta kivoja ja näitä on kiva jakaa teillekkin. Toivottavasti tykkäätte! - J 
10 kommenttia on "TMI (TOO MUCH INFORMATION)"
  1. Munkin onnennumero on seiska, hah! Ja toi julkisissa vessoissa käyminen... sama juttu täällä, viimiseen asti yritän välttää mutta joskus on vaan pakko :D monet aina ihmettelee tätä mun kammoa, mutta oon pienestä asti inhonnut niitä enkä voi sille mitään :D

    http://sara--says.blogspot.com

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Seiskassa on vaan sitä jotain! Äidinkin onnennumero sattuu olemaan 7 :D

      Sama juttu täällä... lasken mielummin alleni kuin käyn ostoksilla vessassa!

      Poista
  2. minkä rotuinen teidän koira on?:) se on niin hurjan söpökin

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Se on Griffon Petit Brabancon. Sanon Miksulle terkut :>

      Poista
  3. Toi nro11 mun kohdalla niin sama! Oon itseasiassa aika useesti miettinyt, että voisin aloittaa blogin, mut sit jotenkin aina perääntyy, että emmä uskalla... Ihailen älyttömästi sussa sitä, että et lopettanut blogia, vaikka yläasteella kiusattiinkin siitä, vaan uskallat ja teet sitä mitä haluat:)
    Ja toi nro13...Oon samanlainen jännittäjä:D Tuntuu, että oon aina ainut kuka jännittää aivan törkeänä kaikkia esiintymisiä. Varsinkin kaikki esitelmät lukiossa luokan edessä yksin, ei kiitti!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Alota ihmeessä! Tää bloggaaminen antaa niin paljon ja on tosi kivaa, ainahan voi kokeilla ;) ja jos ei omalla nimellä niin ehkä voit aluksi bloggailla nimettömänä?

      Joo... kävi kyllä muutaman kerran mielessä, että lopetan blogin ja pari kertaa taisin piilottaakkin mun blogin. Nolostun jotenkin aina jos joku mainitsee mun blogin ihan positiivisessakin mielessä. Kiitos ihanista sanoistasi <3

      Ja esitelmät... naah! Vinkkinä muuten! Meillä on koulussa äidinkielessä puhekurssi, kannattaa valita se. Se oli mun mielestä ihan huippu ja sain rohkeutta hieman puheisiin, työhaastatteluihin jne., kun niitä harjoteltiin joka tunti :)

      Poista
  4. Täällä kans yks jännittäjä, siis vihaan yli kaiken jos luokan edessä täytyy pitää joku esitelmä! :D mut tä oli just kiva postaus taas, tämmösiä faktoja on jotenkin tosi mielenkiintosta lukea toisista ihmisistä :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hyvä, että meitä on enemmänkin! Musta tuntuu, että oon ainut joka jännittää :D

      Ihana kuulla, että pidät mun postauksista! Fakta-postauksia on tosi kiva tehä ja niistä saa myös kivaa palautetta aina :) kiitos!

      Poista
  5. Pystyn niin samaistumaan tohon 6. kohtaan! Suunnittelen aina ihan kaiken etukäteen jopa viikkojenkin päähän :D Tässä ollaan esimerkiksi mun poikaystävän kanssa erilaisia, kun hän ei tiedä asioita edes päivää pidemmälle, haha!

    VastaaPoista

EMOTICON
Klik the button below to show emoticons and the its code
Hide Emoticon
Show Emoticon
:D
 
:)
 
:h
 
:a
 
:e
 
:f
 
:p
 
:v
 
:i
 
:j
 
:k
 
:(
 
:c
 
:n
 
:z
 
:g
 
:q
 
:r
 
:s
:t
 
:o
 
:x
 
:w
 
:m
 
:y
 
:b
 
:1
 
:2
 
:3
 
:4
 
:5
:6
 
:7
 
:8
 
:9