Social Media

PERJANTAIN HYVÄT JA HUONOT

|
20150904063151
Hyvät: // Illalla tehty ananas-vadelma-limemehu aamulla nautittuna. Onneks äiti osti meille mehukoneen. Sinne voi survoa vaikka kokonaisen porkkanan ja omenan! Niin helppoa ja hyvä tapa saada boostia päivään. // Onnistuin aamulla cat eye-rajauksessa. Harvinaista mulle... // Koulumatkalla radiosta soi pitkästä aikaa Elastisen Anna sen soida. // Saatiin idea pitää huomenna sleepover tytsyjen kanssa, ihanaa! // Enkun ope kertoi, että ens viikon torstain koulupäivä loppuu jo poikkeuksellisesti 12.00. Eipä se mua haittaa, kun edellisenä päivänä juhlitaan abien 100 aamua ja bileet jatkuu yömyöhään Kaivohuoneella. Eli torstaina mun koulupäivä muuttui vapaapäiväksi. Luojan kiitos. // 

// Kuvistunti ja öljyvärimaalausta! Kuviksen kurssit on mun lemppareita ja niitä taitaa kertyä lukiosta 10. Ensi jaksossa pääsen puuhastelemaan kuvisdiplomin parissa. // Päähieronta Erskulta välitunnilla, ooh... // Nauroin itsekseni omille ja kavereiden jutuille yksin äikän tunnilla luokan takanurkassa. // Koulussa keittopäivä eli leipää ja juustoa! // Pääsin kotiin Vilman kyydillä vaikka ei julkisilla tulo ois mua haitannutkaan. // Eilen onnistunut mustikkapiirakka maistui vielä paremmalta tänään kylmänä vaniljakastikkeen kanssa. // Sain selfien mun uudella kameralla. // Hain töitä! Ja mietin ensi viikolla koittavaa työhaastista, vitsi se paikka ois niin mulle! // 
P9040036
Huonot: // Nukuin pommiin. Oli tarkoitus herätä ennen 7.00 ja syödä aamupala rauhassa ja lukea englantia, mutta nousin vasta 7.30 ja 8.00 oli lähtö kouluun... // En osannut englannin saniksessa yhtään mitään. // En myöskään onnistunut enkun kuuntelussa... alkoi vähän jänskättämään toi ens viikolla tuleva koitos eli ihan oikea yokuuntelu. // 2/6 äidinkielen tekstitaidonvastaus. Jep. Huonoin ikinä. Alkoi jännittämään ensi kevään äikkä. // Kotiin saapuessa mulle iski hedari ja huono olo. // Kello 17.39 enkä oo saanut kahdessa tunnissa mitään aikaseksi. Kasin aamut vetää mun loppupäivän aivan plörinäks... //

Vähän erilaisempaa postausta! Tykkään tehdä tämmösiä juttuja missä pitää kerätä tietoa koko päivän tai vaikka viikon ajan. Se on hassua miten kiinnittää enemmän huomiota noihin positiivisiin juttuihin, kun ne pitää muistaa kirjottaa ylös. Ton listan lisäksi päivän aikana oli monen monta positiivista ja hymyilyttävää juttua, mutta kaikkea en kirjannut ylös. Nyt meen tekemään ruokaa! -J 

2 kommenttia on "PERJANTAIN HYVÄT JA HUONOT"
  1. tykkäsin tästä postauksesta, tee ehdottomasti lisää tämän tapaisia:-)!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Oi kiva kuulla, että tykkäsit! Tätä oli kiva tehdä niin varmasti tulee samantapainen uudestaan :)

      Poista

EMOTICON
Klik the button below to show emoticons and the its code
Hide Emoticon
Show Emoticon
:D
 
:)
 
:h
 
:a
 
:e
 
:f
 
:p
 
:v
 
:i
 
:j
 
:k
 
:(
 
:c
 
:n
 
:z
 
:g
 
:q
 
:r
 
:s
:t
 
:o
 
:x
 
:w
 
:m
 
:y
 
:b
 
:1
 
:2
 
:3
 
:4
 
:5
:6
 
:7
 
:8
 
:9