Social Media

MEIDÄN ÄITIENPÄIVÄ 

|
IMG_8173
Meidän äitienpäivää vietettiin kotona. Äiti sai päättää äitienpäivän kunniaksi mitä herkkuja mä valmistan. Aamulla tein meille pikkubrunssin, jossa päästiin herkuttelemaan tuoreilla hedelmillä ja marjoilla ja homejuustotäytteisillä croissanteilla! Unohtamatta mimosia. Myöhemmin leivoin pavlovan ja täytin sen kermavaahdolla ja mansikoilla - nam! Niin hyvää...

Päivälliseksi syötiin rucola raviolia, jonka resepti löytyy itseasiassa täältä. Yks mun lemppariruoka: rucolaa, parmesania, pastaa...
IMG_8150
Kävin eilen kattomassa Fast & Furious 7-leffan vaikka kyseistä leffasarjaa en aiemmin ookkaan seurannut. Olin kyllä ihan myyty! Oon tänään katsonut 5 ja tällä hetkellä katson 6-leffaa. Suosittelen kyllä katsomaan jos ette ole kerennyt. Meillä kävi tosi hyvä tuuri itseasiassa ton leffan kanssa. Meidän piti jo viime viikolla mennä katsomaan se, mutta Flamingon Finnkino oli aivan täynnä, koska joululahjaliput menivät juuri sinä päivänä vanhaksi. Oltiin seisty jonossa muutama sekunti, kun joku tuli vaan antamaan lippunsa mulle, koska ei päässyt leffaan. Kassalla saatiin tietää, että näillä joululahjalipuilla pystyy ostamaan seuraavalle viikolla leffalippuja ja näin päästiinkin ilmaiseksi leffaan - kelpaa!

Nyt jatkan kaappisiivousta ja katson vähän leffaa ja mahakin kurnii jo siihen malliin, että taidan tehdä pestopastaa. Kiinnostaisko teitä joku pieni muotoinen blogikirppis? Mulla olisi muutamia käyttämättömiä ja pari kertaa käytettyjä vaatteita, jotka haluaisin myydä. Kertokaa ihmeessä! - J 
5 kommenttia on "MEIDÄN ÄITIENPÄIVÄ "
  1. Oi miten ihania kuvia ja noi tarjoilut - vau! Oon tehnyt yhen kerran pavlovaa ja arvaa vaan alkoko nyt tehä sitä mieli :-D Ehkä pakko tehä tässä joku päivä ;-)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ja kyllä kiinnostaa blogikirppis!! :-)

      Poista
    2. Joo toi loi mun toinen kerta, kun tein pavlovaa! Kannattaa tehdä :P

      Ja kiva kuulla, että on kiinnostusta! :)

      Poista
  2. Joooo blogikirppis kiinnostaa!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ehkäpä väsäilen teille viikonloppuna pienen blogikirppiksen! :)

      Poista

EMOTICON
Klik the button below to show emoticons and the its code
Hide Emoticon
Show Emoticon
:D
 
:)
 
:h
 
:a
 
:e
 
:f
 
:p
 
:v
 
:i
 
:j
 
:k
 
:(
 
:c
 
:n
 
:z
 
:g
 
:q
 
:r
 
:s
:t
 
:o
 
:x
 
:w
 
:m
 
:y
 
:b
 
:1
 
:2
 
:3
 
:4
 
:5
:6
 
:7
 
:8
 
:9