Social Media

WANHAT 2015

|
w13
Ootteko valmiita kuvapläjäykseen? Toivottavasti, koska täältä tulee! En voi uskoa, että se päivä jota odotin satoja päiviä on ohi. Muistan vielä, kun laitoin 2014 Wanhojen jälkeen laskurin käyntiin ja päiviä oli jäljellä 364... Seuraavaksi ootellaan penkkareita!

Kuten jo edellisessä postauksessa sanoin niin mun päivä oli tosi onnistunut. Kampaus onnistui paremmin kuin luulin, meikistä tuli hyvä ja kaikki meni ihan nappiin huolimatta siitä 13. perjantai-stressistä. 
w14w2
Meitä pareja oli kuulemma ennätysmäärä tänä vuonna ja en kyllä ihmettele, koska tanssilattioilla tanssi 160 paria. Oli vähän ahdasta...
w8
Ollaan oltu Erskun kanssa samassa luistelujoukkueessa monta vuotta ja muistan, kun mä olin just päässyt yläasteelle ja suunniteltiin miten mennään Wanhoissa limusiinilla ympäri pääkaupunkiseutua ja mehän päästiin toteuttamaan meidän unelma valkoisesta limusiinista. 
w4 w3
Mekko toi ehkä hieeman haasteita matkaan... en oikein käsittänyt, että mun helma on noin iso. Taaksepäin menemisestä ei tullut yhtään mitään, en osaa ees sanoa kuinka monta kertaa joku astui mun helman päälle, mutta onneksi mekolle ei käynyt mitään ja vannehame pysyi ehjänä toisin kuin muutamalla muulla tytöllä. Enkä myöskään kaatunut mikä oli mun suurin pelko.
w
Ennen ensimmäistä näytöstä, joka näytettiin lähikouluille sain maailman parhaan yllätyksen. Mun paraskaveri Saara, joka asuu nykyään Ruotsissa sanoi ettei pääse katsomaan mun Wanhoja. Saara kuitenkin tuli mun taakse, peitti mun silmät ja yllätti mut ihan täysin. Porukka katsoi ehkä vähän kummastuneena, kun aloin kiljumaan ja sen jälkeen itkemään, haha. 
w6 w9
En osannut aavistaa miten ahdistavalta toi mekko tuntui. Mun oli ihan pakko avata sitä esitysten välissä, koska se tuntui vaan niin inhottavalta. Ei saanut kunnolla happea ja syömisestä ei oikeen tullut mitään. Mun kyljet on ihan älyttömän kipeet ja se johtuu varmaan tosta mekosta. 

Mekko-ongelmista huolimatta tää päivä oli ihan täydellinen. Tanssien jälkeen vaihdettiin tyttöjen kanssa vaatteet ja istuskeltiin Energia Areenalla odottelemassa meidän limusiinia ja voi, että sitä huutoa, kun se saapui pihaan. Päästiin ajelemaan tunti limusiinissa, joka vei meidät Vapianoon johon oltiin tehty pöytävaraus ja josta muutamien mutkien kautta suunnattiin Wanhojen jatkoille Circukseen. Kotiin pääsin vasta 4 aikaan ja ''day-afterin'' olin ihan älyttömän väsynyt ja haluun vieläkin vaan nukkumaan, mutta onneks on koko ensi viikko aikaa saada nukuttua pois tätä kertynyttä univelkaa...

Mites te? Tanssitteko te vanhoja? Miten teiän päivä sujui? - J 
12 kommenttia on "WANHAT 2015 "
  1. Oi säkin olet ollut niin kauniina! Mulla meni omat wanhat myös ihan nappiin, niin täydellinen päivä! :-)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos! Oli kyllä ihan unohtumaton päivä <3

      Poista
  2. Voi vitsi kuinka ihana mekko ja aivan älyttömän kaunis olet itsekkin ollut! :)

    VastaaPoista
  3. Oot niin upea! missä koulussa sä tanssit? :)

    VastaaPoista
  4. Kauniita mekkoja, kauniita tyttöjä, kauniita kuvia :))
    http://fabuliciouscc.blogspot.fi

    VastaaPoista
  5. Hei mistä oot ostanut tuon mekon?? Ihan täydellinen & toi väri !!❤❤

    VastaaPoista

EMOTICON
Klik the button below to show emoticons and the its code
Hide Emoticon
Show Emoticon
:D
 
:)
 
:h
 
:a
 
:e
 
:f
 
:p
 
:v
 
:i
 
:j
 
:k
 
:(
 
:c
 
:n
 
:z
 
:g
 
:q
 
:r
 
:s
:t
 
:o
 
:x
 
:w
 
:m
 
:y
 
:b
 
:1
 
:2
 
:3
 
:4
 
:5
:6
 
:7
 
:8
 
:9