Social Media

KUUKAUSIKATSAUS - 1

|
1
1. Aluemestaruuskisoissa naama ja hiukset valmiina eli hyvä hetki ottaa selfie! Tänäkin viikonloppuna päästään tonne samaan halliin kisailemaan 2. valintakilpailuissa - iik! 2. Ihana quote, jonka pistin Instagramin vähän aikaa sitten. 3. No se herkullinen aamupala josta postasin pari aikasemmin tällä viikolla! Reseptiä tohon chiavanukkaaseen on tulossa...;) 4. Shoppailemassa ja syömässä Ellun kanssa. Shoppailu tuli vähän yllärinä mun lompakolle, mutta eipä haittaa, koska en ollutkaan vähään aikaan ostanut oikeastaan mitään.
2
5. Sneakpeekkiä mun vanhojen lookista! Olin viime lauantaina harjotuskampauksessa jossa vähän hahmoteltiin, että miten haluun mun hiukset ensi perjantaiksi. Pari muutosta pitää vielä itse päivänä tehdä, mutta muuten päästiin aika hyvään yhteisymmärrykseen mun kampaajan kanssa. Tossa näkyy myös meikki, korvikset ja vähän mekkoakin! 6. Tulppaanit - kevään merkki. Vaikka tuolla on nyt kyllä ihan talvi tällä hetkellä. 7. Throwback tyttöjen kanssa Strömsööseen! Kesä tulisit jo... 8. Aluemestaruuskisoista napattiin mukaan hopeiset mitalit. Hottien paras tulos aluemestaruuskisoissa koskaan!
3
9. Selfien aika taas. Oon ihan rakastunut tohon neuleeseen, joka mulla on päällä tossa kuvassa. Se löytyi Zarasta hintaan 9,95€ niin en voinut jättää sitä sinne... 10. No vähän shoppailua taas... välineurheiluhan on tärkeää?! Uudet urheilurintsikat tuli kyllä tarpeeseen, koska Gina Tricotin urreissa ei oo mikään maailman paras tuki ja uudet urheilulegginsit oli loisto-ostos. 11. Nauroin varmaan 5minuuttia tän kuvan näkemisen jälkeen. Ria, Ella ja minä Rialla vähän polskimassa vuonna...? 12. Ja lisää throwbackiä kesään Oonan kanssa! Tää päivä oli niin kiva, kun meiän kaveriporukka oli grillailemassa meillä ja valvottiin yömyöhään kuunnellen mm. Tiktakia ja Gimmeliä ja polskittiin meidän altaassa (joka lepää nyt jossain kaatopaikalla...)

Ajattelin, että voisin aina tehdä aina jokaisesta kuukaudesta oman puhelinkuvapostauksen jossa näkyy vähän mitä on tullut touhuttua. Mä ainakin pidän puhelinkuvapostauksista muiden blogeissa ja näitä on myös tosi kiva tehdä! Puhelin, kun on aina mukana toisin kuin toi kamera... Mitä mieltä ootte? Puhelinkuvakoosteet yes or no? - J
4 kommenttia on "KUUKAUSIKATSAUS - 1"
  1. Puhelinkuvakoosteet yes ehdottomasti! Ja voi että mikä kaunotar tuut kyllä olemaan vanhojenpäivänä!! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Jes hyvä kuulla! Ja voi kiitos <3 innolla oottelen sitä päivää...:)

      Poista
  2. Peukkua näytetään näille :-)

    VastaaPoista

EMOTICON
Klik the button below to show emoticons and the its code
Hide Emoticon
Show Emoticon
:D
 
:)
 
:h
 
:a
 
:e
 
:f
 
:p
 
:v
 
:i
 
:j
 
:k
 
:(
 
:c
 
:n
 
:z
 
:g
 
:q
 
:r
 
:s
:t
 
:o
 
:x
 
:w
 
:m
 
:y
 
:b
 
:1
 
:2
 
:3
 
:4
 
:5
:6
 
:7
 
:8
 
:9