Social Media

BLACK IS THE NEW BLACK

|
s
Piiitkästä aikaa asukuvia! Asukuvia, jossa katson joka kuvassa maahan, mutta yrittäkää ignoorata se. Mun tyyli on muuttunut ehkä hieman, koska oon huomannut, että välttelen nykyään kaikkia värikkäitä vaatteita. Pidän nykyään paljon enemmän neutraaleista sävyistä kuten musta, valkoinen, beige ja erityisesti pastellivärit on mun mieleen! Kävin viikko sitten mun vaatekaapitkin läpi ja huomasin, että karsin sieltä aika reippaalla kädellä kaikki 10 eurolla ostetut värikkäät rätit H&M:stä ja Gina Tricotista joita on joskus pari vuotta sitten tullut ostettua.
f l
Jacket Gina Tricot  Knit BikBok  Pants Gina Tricot  Sunglasses BikBok  Shoes NIKE  Watch Ur&Penn  Lipstick Viva La Diva + INGLOT

Viihdyin tässä asussa tosi hyvin. Tää neule on mun lempparineule sen pehmeytensä takia ja väri on mun mielestä ihana. Uusi kevättakki on tosi kiva ja simppeli ja nahkahousut aika varma valinta perusasuun. On niin ihanaa, että kevät on jo pikkuhiljaa tulossa, tai no todella hiljaa, mutta toi Aurinko piristää niin älyttömästi ja antaa energiaa toisin kuin se keskitalven inhottava pimeys... Hyvää hiihtolomaviikkoa kaikille lomalaisille, itse aion nukkua joka päivä pitkään ja nähdä kavereita! - J
8 kommenttia on "BLACK IS THE NEW BLACK"
  1. Oikein ihana asukokonaisuus! Musta toimii aina ja oi että oon ihan rakastunut tällä hetkellä tollasiin pidempi mallisiin neuleisiin :) Just lähti itseasiassa yksi tilaukseen, heh!

    Oon itsekin ihan energiaa täynnä keväästä ja auringonpaisteesta. Kivaa viikkoa sinne<3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos paljon! Tosi kiva kuulla, että pidät asusta :) Pitkät neuleet on nykyään myös mun mieleen kivempia kuin lyhyet! Niitä on tullut hamstrattua jo pari...

      Kiitos samoin <3

      Poista
  2. Ihanan klassinen asu! tykkään :-)

    VastaaPoista
  3. Noi aurinkolasit sopii sulle ihan törkeen hyvin :-) Mielettömän klassinen ja tyylikäs asu, me like sooooo much!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos! Oon oottanut niin kauan, että saan pistää noi lasit päähän :) kiitos vielä kerran <3

      Poista
  4. Aaaaaivan älyttömän upea asu! Niin klassisen kaunis :) näissä kuvissa on myös ihana tunnelma kun toi aurinko paistaa takaata kivasti!

    http://sara--says.blogspot.fi/

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voi että, kiitos paljon! :) joo se tuo kivaa tunnelmaa tonne taustalle!

      Poista

EMOTICON
Klik the button below to show emoticons and the its code
Hide Emoticon
Show Emoticon
:D
 
:)
 
:h
 
:a
 
:e
 
:f
 
:p
 
:v
 
:i
 
:j
 
:k
 
:(
 
:c
 
:n
 
:z
 
:g
 
:q
 
:r
 
:s
:t
 
:o
 
:x
 
:w
 
:m
 
:y
 
:b
 
:1
 
:2
 
:3
 
:4
 
:5
:6
 
:7
 
:8
 
:9