Social Media

LETTER FOR SANTA...

|
XMAS 2014

Vihdoinkin voi alkaa rustaamaan joululahjalistaa Joulupukille! Mun toivemäärä on laskenut huimasti lapsuusiältä, mutta kallistunut vanhetessa... Tänä vuonna toivon ja taitaa tämä toive jäädä toiveeksi, mutta aina voi toivoa (olipas monta toivo-sanaa)! Elikkäs Louis Vuittonin Neverfull koossa MM ja Damier Ebene-värissä eli tuon värinen mikä kuvassa. Laukku on superhintava ja kaikki kenelle oon kertonut tästä on vaan pyöritellyt päätään ja kauhistellut hintaa, mutta tässä vuoden aikana oon huomannu miten tommonen hintavampi ja laadukkaampi laukku maksaa itsensä kyllä takaisin ajan kuluessa. Tällä kommentilla oon saanut ihmiset edes hieman ymmärtämään mun haavettani. Älkää siis heti tulko kirjoittelemaan vihaisia anonyymi-kommentteja miten tyhmä olen, kun olen valmis käyttämään niin paljon rahaa yhteen laukkuun, mutta ihmiset ovat erilaisia ja käyttävät rahansa eriasioihin. Maksaisin toki laukusta itsekin palkallani ja säästöilläni, mutta pitää hieman katsella mitä pukinkontista paljastuu ja siitä päästäänkin seuraavaan toiveeseeni eli rahaan, jonka käyttäisin tuon laukun ostamiseen. 

Yksi toiveistani olisi uudet meikkisiveltimet Sigmalta tai Real Techniquesilta. Haluaisin kokeilla erityisesti Sigman F80-sivellintä sekä Real Techniquesin Expert Face Brushia sekä monia muita siveltimiä! Olen huomannut, että hyvillä meikkisiveltimillä/sienillä saa meikkipohjan paljon siistimmäksi verrattuna vaikka sormilla levitykseen, mutta nämäkin ovat tietty mielipiteitä. En kuitenkaan osaa päättää kummalta tilaisin siveltimet... Real Techniquesin siveltimet ovat edullisia ja laadukkaita, mutta olen kuullut pelkkää hyvää Sigman tuotteista ja tilaisin Sigmalta myös uuden kulmavärin. Onko teillä kokemusta kyseisistä merkeistä?

Meikkisiveltimistä naamanpuhdistukseen eli Clarisonic-puhdistuslaitteeseen! Clarisonic olisi superkätevä jokapäiväiseen kasvojen puhdistukseen. Clarisonicia on kehuttu huimasti erityisesti Youtubessa meikkivloggaajilla. Clarisonic on kuulemma rantautunut vihdoin Suomeen Stockmannille!

Mitä lahjatoiveita teillä on? - J 
3 kommenttia on "LETTER FOR SANTA..."
  1. Itseltäni löytyy tuo Sigman F80 ja oon ollut tosi tyytyväinen :) ja Louis Vuittonin Neverfull on kyllä täydellinen ja sinne mahtuu niin hyvin kaikki tavarat :)!
    http://ktrtmn.blogspot.fi/

    VastaaPoista
  2. Itseltä löytyy Neverfull juurikin tuossa kuosissa ja GM-koossa, olen kyllä ollut ihan super tyytyväinen siihen! Käytin sitä vuoden lähes tulkoon joka päivä, hyvin on kestänyt säät kuin säät. ;) Kerkersin kylläkin ostaa sen juuri ennen hintojen nousua, mutta aina kantsii ajatella, että noissa nousee aina hinnat eli saa kyllä hyvän rahan sitten takaisin jos joskus päättäisi myydä. ;) Sigman siveltimet itselläkin houkuttaisi, RT:eeltä omistan kaksi sivellintä, joista Expert Face brush on aivan mahtava, en varmaan tulisi toimeen enää ilman sitä! <3 Heiltä on nyt tullut uusi kokoelma muuten, joissa on aivan älyttömän kauniita siveltimiä, kantsii tsekata ne! ;)

    VastaaPoista

EMOTICON
Klik the button below to show emoticons and the its code
Hide Emoticon
Show Emoticon
:D
 
:)
 
:h
 
:a
 
:e
 
:f
 
:p
 
:v
 
:i
 
:j
 
:k
 
:(
 
:c
 
:n
 
:z
 
:g
 
:q
 
:r
 
:s
:t
 
:o
 
:x
 
:w
 
:m
 
:y
 
:b
 
:1
 
:2
 
:3
 
:4
 
:5
:6
 
:7
 
:8
 
:9