Social Media

GRWM - EVERYDAY LOOK

|


Hola! Pahoittelen ton videon laatua ja tota vaihtuvaa väriä, mutta toi on paljon parempi kuin kuvan alkuperäinen väri, joka oli kokonaan keltainen... Videolla siis mun jokapäiväinen meikki + pikku luomivärilisäys!

Auttakaa keltanokkaa hädässä... millä appilla tai jollain ohjelmalla saisin tehtyä Macilla semmosen ihan pelkän mustataustaisen kuvan missä on pelkkää tekstiä? Ihan vaan tohon noiden videoiden alotuskuvaksi? Pliis auttakaa mua... 

- J
4 kommenttia on "GRWM - EVERYDAY LOOK"
  1. värjäätkö kulmat perus luomivärillä? voitko tehä videon jossa ns opetat laittaa eyeliner rajaukset ja aurinkopuuterit?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo, kulmat teen tollasella H&M:n luomiväripaletilla, koska tykkään siitä väristä niin paljon! Voisin tehä jotain videota taas jossain vaiheessa, mutta valitettavasti rajausvideossa saattaa kestää, koska en käytä eyelineria, koska mulla on ripsienpidennykset...:/

      Poista
  2. en oo itse oikein ikinä tullu käyttäneeksi poskipunaa, jotenkin oon ollut sitä kohtaan vähän skeptinen ja sitä on tullut vältettyä koska tuntuu ettei se olis mun kasvoilla mitenkään eduksi. :D Mutta sä osasit laittaa sen niiiin nätisti, just oikean määrän oikeaan paikkaan ja se viimeisteli kyllä täydellisesti ton meikkipohjan.Vau!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voi että... Kiitos <3 pitäis kyllä ostaa paremmat sudit, koska mun mielestä taas tolla levittyy kaikki poskipunat superhuonosti...ehkä oon vaan liian tarkka :D

      Poista

EMOTICON
Klik the button below to show emoticons and the its code
Hide Emoticon
Show Emoticon
:D
 
:)
 
:h
 
:a
 
:e
 
:f
 
:p
 
:v
 
:i
 
:j
 
:k
 
:(
 
:c
 
:n
 
:z
 
:g
 
:q
 
:r
 
:s
:t
 
:o
 
:x
 
:w
 
:m
 
:y
 
:b
 
:1
 
:2
 
:3
 
:4
 
:5
:6
 
:7
 
:8
 
:9