Social Media

BURGUNDY SKIRT

|
IMG_6278
Top GinaTricot   Skirt H&M   Sneakers Nike   Bag Michael Kors   Sunnies H&M
IMG_6311
Tämmösessä asussa käväsin keskiviikkona Helsingissä syömässä ja moikkaamassa kaveria duunipaikalla. Hame oli aika huono valinta, koska tuuli ihan hirveästi ja toi helma on aika hentoa kangasta ja saatiin idea lähteä potkimaan palloa poikien kanssa, mutta onneks mulla oli shortsit ton hameen alla! Hame on tosiaan uutuus Lontoosta ja kenkulit on ne Niken Air Forcet, jotka ainakin mun mielestä sopii tähän asuun ihan kivasti!

Toi toppi näyttää jotenki tosi tyhmältä näissä kuvissa - hmph. Kotoota lähtiessä se näytti tosi kivalta, mutta se ei jotenkin vaan näytä istuvalta ja tokassa kuvassa näyttää, että sieltä vilkkuisi vähän enemmän kun pitäisi... inhottaa kun se menee tommoseksi pussiksi ja jotenkin noi narutopit on loppujen lopuksi suunniteltu joillekkin 2m malleille, koska noi olkaimet on ihan jäätävän pitkät...

Mä oon ajastanu teille tän postauksen, koska ite oon tähän aikaan todennäkösesti ottamassa luistimia pois nimittäin ollaan koko viikonloppu Somerolla leireilemässä joukkueen kaa. Tuntuu hyvältä olla taas pitkän tauon jälkeen jäällä! Oon muutenkin niiiiin innoissani tästä kaudesta. - J 


6 kommenttia on "BURGUNDY SKIRT"
  1. mikä fontti sulla on tekstin otsikossa yms?

    VastaaPoista
  2. Aah I love the skirt! :) Great pictures (:

    VastaaPoista
  3. Todella ihana asu ja sun kuvien laatukin on älyttömän hyvä! :)

    http://combering.blogspot.fi/

    VastaaPoista

EMOTICON
Klik the button below to show emoticons and the its code
Hide Emoticon
Show Emoticon
:D
 
:)
 
:h
 
:a
 
:e
 
:f
 
:p
 
:v
 
:i
 
:j
 
:k
 
:(
 
:c
 
:n
 
:z
 
:g
 
:q
 
:r
 
:s
:t
 
:o
 
:x
 
:w
 
:m
 
:y
 
:b
 
:1
 
:2
 
:3
 
:4
 
:5
:6
 
:7
 
:8
 
:9