Social Media

LATELY VIA INSTAGRAM + ATM FAV SONGS

|
1
1. Yhen päivän outfittiä josta piti ottaa myös kameralla kuvia, mutta kävi niinkin hyvin, että juuri kun olin lähössä dösärille niin huomasin, että kamerasta oli akku loppu - jes! Tossa näkyy myös mun uus takki johon oon ihan rakastunut! Muistan keväällä, kun muutamissa blogeissa vilkkui noita pitkiä takkeja, mutta vannoin ettei mun kaltaisella umppalumpalla tulla näkemään tota. Miten kävikään? 2. No se uusi MacBook Air! Alan pikkuhiljaa oppimaan kaikkia juttuja ja osaan jopa kopioida ja sijoittaa tekstiä! Yksi juttu tässä ihmetyttää, että miten erinäköinen mun blogi on MacBookilla katsellessa kun vertaa vaikka iPhoneen tai siihen entiseen koneeseen. 3. Nää on näitä basiciltoja jolloin on ihana käpertyä omaan sänkyyn puhelimen kanssa ja avata WeHeartIt ja ettiä ihania lainauksia. Löysin Instasta yhen aivan ihanan tilin (@inspotexts) ja sieltä bongasin tän. Tää on niiiin totta! 4. Oltiin Juulian kanssa pari päivää sitten pyörimässä Helsingissä ja käytiin istumassa Starbucksin terdelle ja mä maistoin tommosta Cool Lime-refreshaa ja oli kyllä tosi hyvää! 
2
5. Tytsyjen kanssa pidettiin tosi kiva girlsnightout viime perjantaina Erskun Suomeen tulon kunniaksi! Oli ihan älyttömän hauskaa ja pääsin tutustumaan taas kerran ihaniin ihmisiin! 6. Lauantaina mentiin taas... Nyt oli vuorossa Inkan läksiäiset ja Inka lähtee Kapkaupunkiin! Voitteko kuvitella? En tunne ketään, joka ois ollu vaihdossa Afrikassa! Päätin laittaa Tallinnasta ostetun maxihameen ja croptopin. 7. Niiiiiiin hyviä kanatortilloja! (Vois mennä syömään aamupalaa, koska ihan jäätävä nälkä... (ja kyllä, heräsin äsken) 8. Tyttöporukkaa Inkan läksiäisistä paitsi tästä puuttuu itse juhlakalu, koska tässä vaiheessa oltiin aloittelemassa vasta ja Inka tuli myöhemmin.

Halusin tässä samalla jakaa pari mun tänhetkistä lempparibiisiä, kun joku niitä oli pyydellyt!

Enrique Igleasias - Bailando (Spanish version) featuring Descemer Bueno
Glee Cast - Wings
David Guetta - Lovers On The Sun featuring Sam Martin
Cheek - Äärirajoille
OneRepublic - Love Runs Out

Mulla on aika vähän lempibiisejä, mutta nää soi repeatilla mun Spotifyssä. Oisko teillä vinkata jotain kivoja kesäisiä biisejä? Kommentoikaa tohon alas jos on! 

Loppuviikosta mulla on plääninä juhlistaa mun synttäreitä hieman etukäteen tyttöjen kesken meillä, olla Saaran kanssa, treffata iskän kanssa Helsingissä, käydä myös pesemässä yhden auton, että Lontoon matkakassa kasvaisi vielä hieman ja yritän saada aikaiseksi jonkinnäkösen videon, että pääsen testailemaan tota iMovieta! Talk to you later! - J 
Be First to Post Comment !
Lähetä kommentti

EMOTICON
Klik the button below to show emoticons and the its code
Hide Emoticon
Show Emoticon
:D
 
:)
 
:h
 
:a
 
:e
 
:f
 
:p
 
:v
 
:i
 
:j
 
:k
 
:(
 
:c
 
:n
 
:z
 
:g
 
:q
 
:r
 
:s
:t
 
:o
 
:x
 
:w
 
:m
 
:y
 
:b
 
:1
 
:2
 
:3
 
:4
 
:5
:6
 
:7
 
:8
 
:9