Social Media

PALLADIUM LOVE

|
IMG_4421 IMG_4425 IMG_4426 IMG_4439

Heipsun! Mulle on tullut ton auringonpaisteen mukana hirvee blogi-into, toivottavasti tää tiheempi postaustahti ei teitä haittaa. Tulin esittelemään mun yhdet uudet kevätkengät, joita himoitsin jo syksyllä eli Palladiumit. Noi on ehkä maailman mukavimmat kengät (juoksulenkkareiden ja Uggien jälkeen)! Noi joustaa ihanasti kävellessä ja noilla on tosi tukevaa kävellä! Ainut huono puoli on ettei mun jalat oo tottunut pitkävartisiin tennareihin niin sain ihan kivat rakot kantapäihin, mutta ehkä mun jalat tottuu! Kuvat ei ehkä ihan tee oikeutta näille kenkuleille, mutta näitä tuutte näkemään asukuvissa kun kelit vähän lämpenisi! Tilasin kyseiset kengät Nelly.com:lta hintaan 69,95 ja väri on ''off-white'' eli luonnonvalkoinen. En halunnut vitivalkoisia, koska ne on niin arat (ei sillä ettei nuo olisi) sotkulle ja lialle ainakin mun käytössä...Näiden lisäksi iskä tuo mulle kevätkengiksi Nike Free Runit Thaimaasta eli ne on thaimaan aidot...:-D mutta eipä mua haittaa! Niitäkin on kiva käyttää sitten kun toi lumi lähtis tuolta...

Viikonloppuna on suunnitelmissa tai no itseasiassa jo huomenna lähteä Kouvolaan loppukisoihin joukkueen kanssa! Toisaalta haikeeta, että kausi loppuu, mutta en taas jaksa odottaa huhtikuun loppua... Nimittäin päätin jatkaa luistelua vielä ensi kauden joukkueessani! Juttelin valmentajien, joukkuelaisten, äidin ja kavereiden kanssa ja totesin, että ei oo vielä mun aika lopettaa kun mulla on vielä niin paljon annettavaa ja motivaatiota luistelemiseen ja treenaamiseen!

Otan kameran todennäköisesti Kouvolan reissulle mukaan ja katon mitä matskua saan siellä kuvattavaksi! Palaillaan ensi viikon puolella! Ainiin ja ISO kiitos myös Lontoo-postaukseen kommentoineille! - J
6 kommenttia on "PALLADIUM LOVE"
  1. missä teiän isi on thaimaassa?:>

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Patongin alueella ja kiertelee vähän siellä sun täällä :-D

      Poista
  2. Todella ihana blogi sulla ja kuvat ovat aivan upeita! :)

    http://justlifebykaroliina.blogspot.fi/

    VastaaPoista
  3. Mistä oot ton maton ostanu =)?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Äiti toi tollasen yllärinä kotiin niin en valitettavasti tiedä :( mut IKEA:sta pitäis löytyy samanlaisia!

      Poista

EMOTICON
Klik the button below to show emoticons and the its code
Hide Emoticon
Show Emoticon
:D
 
:)
 
:h
 
:a
 
:e
 
:f
 
:p
 
:v
 
:i
 
:j
 
:k
 
:(
 
:c
 
:n
 
:z
 
:g
 
:q
 
:r
 
:s
:t
 
:o
 
:x
 
:w
 
:m
 
:y
 
:b
 
:1
 
:2
 
:3
 
:4
 
:5
:6
 
:7
 
:8
 
:9