Social Media

MY FAVOURITE OUTFITS OF 2013

|
Kokosin teille muutamia mun lempiasuja (joita tuli nyt kuvattua) kuluneelta vuodelta 2013. Onko teillä jotain lempparia joka erottuu muiden joukosta? Tai onko useampikin lemppari? Itse tykkään aikalailla noista kaikista! Tän vuoden aikana mun tyyli on mun mielestä ottanut ison harppauksen eteen päin, mutta en tarkalleen osaa sanoa, että mihin suuntaan... ehkä aikuisempaan, ehkä siistimpään ja tyylikkäämpään tai ehkä ei kumpaakaan? 

Mulla on uudenvuodenlupauksena satsata ens vuonna asukuviin- ja postauksiin enemmän kuin edellisvuosina - saa nähdä miten sujuu! Wish me luck! - J

Onnellista uutta vuotta 2014!  |  Happy new year 2014!
6 kommenttia on "MY FAVOURITE OUTFITS OF 2013"
  1. 3 on mun lemppari! Mistä oot ostanu tuon huivin 6 kuvassa? Paljonko oli hintaa? Tiiiätkö myydääkö enää :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Se on Zarasta ja maksoi about 20€. En oo varma myydäänkö enää, koska sillon kun ostin omani niin se oli liikkeen viimeinen :/ noifa löytyy kyllä erivärisinä mun mielestä! :)

      Poista
  2. Tykkään hurjasti tosta 3, ja toi 2 mekko on kyllä ihana! :-)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mäkin tykkään siitä tosi paljon :) kiitos!

      Poista
  3. Mun lempparit on 1 ja 3 ihanan kesäisiä asuja ;)

    VastaaPoista

EMOTICON
Klik the button below to show emoticons and the its code
Hide Emoticon
Show Emoticon
:D
 
:)
 
:h
 
:a
 
:e
 
:f
 
:p
 
:v
 
:i
 
:j
 
:k
 
:(
 
:c
 
:n
 
:z
 
:g
 
:q
 
:r
 
:s
:t
 
:o
 
:x
 
:w
 
:m
 
:y
 
:b
 
:1
 
:2
 
:3
 
:4
 
:5
:6
 
:7
 
:8
 
:9