Social Media

Sunnuntaihöpinöitä

|
Hyvää sunnuntaipäivää kaikille! Mun oma alkoi jo 10.20 jäähallilla, kun olin luistelukoulussa parisen tuntia. Sieltä tulin kaupan kautta kotiin ja kävin ostamassa vähän lukuevästä, koska koeviikko alkaa torstaina ja voisin aloittaa tänään lukemaan...onneks mulla on tässä jaksossa vaan 7 kurssia, josta 4 tulee koe! Fysiikka, espanja, historia ja äidinkieli, josta on kyllä vaan kirjallisuuspuheenvuoro luokan edessä, mutta silti pitää lukee 300 sivuinen kirja...tää viikonloppu on mennyt lähinnä jäähallilla ja onneksi tänään pääsee rentoutumaan saunaan ja nukkumaan puhtaisiin lakanoihin! Puhtaat lakanat on parhautta  Parhautta on myös toi iskältä saatu Ralph Laurenin The Big Pony Collectionin tuoksu numero 2 ja Kattikselta saatu Hollisterin bodymist, kiitos noista teille!
Tosiaan niihin kokeisiin pitäisi lukea...onneksi avocadopastan ja Snapplen avulla jaksaa (toivottavasti...) Palaillaan ensi viikolla, koska toi mun koeviikko ei tuu olemaan ihan niin hirveä paitsi toi fysiikka1, joka on onneksi mulla ensimmäisenä vuorossa! - J
8 kommenttia on "Sunnuntaihöpinöitä"
  1. Mikä on näiden sun kuvien salaisuus :o Ne on niin kauniita, valoisia, tarkkoja ja silti "värikkäitä" !! Millä kameralla kuvaat ja muokkaatko näitä paljon vielä koneella :)?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hahah kiitos! :) siis otan Canon 1100D kameralla ja objektiivina on joku Canonin ihan perus objektiivi jota aika monet haukkuu huonoks mut oon todennu kyllä tosi hyväks! Ja siis muokkaan Picasa3 :) sieltä "Korosta vaaleat kohdat" ja "Täytä vaaleat kohdat" :) toivottavasti ymmärsit!

      Poista
  2. "Mun oma alkoi jo 10.20 jäähallilla " Nii että mikä alko :D

    VastaaPoista
  3. ''Hyvää sunnuntaipäivää kaikille! Mun oma alkoi jo 10.20 jäähallilla'' tarkotan tossa sunnuntaipäivää :)

    VastaaPoista
  4. Miten oot saanu tuolta polyvoresta ton kollaasin sun blogiin? :)

    VastaaPoista
  5. Mitä toi Snapple oikeen on?:D Näyttää tosi hyvältä...mistä tommosia saa ja miltä maistuu?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Se on semmosta juomaa :D niitä on esim. limonadeja ja jääteitä. Toi on Pink Lemonade ja mä tykkään tosi paljon! Noissa ei oo hiilihappoja ja ostin omani ihan Citymarketin limuosastolta, mutta noita saattaa olla myös niillä "jenkkiosastoilla"!

      Poista

EMOTICON
Klik the button below to show emoticons and the its code
Hide Emoticon
Show Emoticon
:D
 
:)
 
:h
 
:a
 
:e
 
:f
 
:p
 
:v
 
:i
 
:j
 
:k
 
:(
 
:c
 
:n
 
:z
 
:g
 
:q
 
:r
 
:s
:t
 
:o
 
:x
 
:w
 
:m
 
:y
 
:b
 
:1
 
:2
 
:3
 
:4
 
:5
:6
 
:7
 
:8
 
:9