Social Media

NEW IN for winter

|
| Nilkkurit/bootsit n. 60e RiverIsland |
 | Hanskat 19,90 H&M  | Huivi 17,90 Zara | Suoristusrauta OBH Nordica n. 40e ExpertExpo |

Vihdoin ja viimein oon saanu hankittua kaiken tarpeellisen tulevaa talvea varten! Nyt on vihdoista ja viimein takki, huivi, hanskat ja kengät jotka sopivat yhteen toistensa kanssa! Suoristusraudan ostin ExpertExpoilta kun olin siellä töissä ja samalla ostettiin äidin kanssa meille DolceGusto-kahvikone - pelkkää rakkautta 

Koeviikko alkaa tosiaan huomenna ja mulla on vuorossa fysiikan koe...kovasti oon yrittänyt sisäistää kaiken maailman kvarkit ja vuorovaikutukset, mutta ei vaan suju. Muutenkaan ei oo oikeen sujunut sen jälkeen kun tulin kotiin, nimittäin jätin mun puhelimen laturin jäähallille harkkakassiin, joten huomenna pitää kipaista hakemaan se, sillä puhelimessa on akkua tällä hetkellä 1%....toivottavasti huomenna menis vähän paremmin (etenkin toi fysiikan koe). Hyvää yötä kaikille! - J
10 kommenttia on "NEW IN for winter"

EMOTICON
Klik the button below to show emoticons and the its code
Hide Emoticon
Show Emoticon
:D
 
:)
 
:h
 
:a
 
:e
 
:f
 
:p
 
:v
 
:i
 
:j
 
:k
 
:(
 
:c
 
:n
 
:z
 
:g
 
:q
 
:r
 
:s
:t
 
:o
 
:x
 
:w
 
:m
 
:y
 
:b
 
:1
 
:2
 
:3
 
:4
 
:5
:6
 
:7
 
:8
 
:9