Social Media

My iPhone apps

|

1. Mun puhelimen taustakuvana on tommonen kuvakollaasi missä on mun WeHeartIt:in profiilista lempparikuvia, jotka inspiroivat mua päivittäin. Esimerkiksi asun valinnassa tai sisustamisessa!

2. Oon laittanu mun kaikki appit tollaselle yhdelle sivulle, koska mun mielestä se on paljon helpompi kun se, että on kaikki sovellukset eri sivuilla. Mun lempisovelluksiin kuuluu: KikMessenger, Whatsapp, WeHeartIt, Ask.fm, Instagram ja Spotify. Näkyvillä on myös Facebook ja Facebook Messenger, HS Dropbox (eli joukkueen treeniajat jne.), Afterlight joka on kieltämättä paras kuvanmuokkausapp puhelimelle ja sitten kaikki loput iPhonen basic sovellukset, eli kamera, kuvat, viestit, kalenteri, kello, mail, safari, yhteystiedot ja puhelin.


3. Mulla on 2 kansiota. Toisessa on kuvanmuokkaohjelmia, Youtube, Viaplay, Pages (jolla päivittelen meiän joukkueen FB-sivustoa) ja InstaFollow, jossa on ihan mielenkiintoista kyyläillä ketkä lopettaa Instagram-profiilini seuraamisen.

4. Ja vielä toisessa on ns. ''turhat sovellukset'' kuten joku pörssi, lehtikiosi, GameCenter ja Passbook.. tähän kansioon kuitenkin kuuluu muutama hyödyllinen sovellus kuten bussiaikataulu, karttapalvelu, laskin, muistiinpanot ja sää!

Ajattelin siis tehdä tämmösen iPhone-sovelluspostauksen, jossa jaan ainakin itelleni hyväksi koettuja sovelluksia! Toivottavasti löytyy jotain uutta ladattavaa ja toivoisinkin, että teillä olisi jotain sovellusvinkkejä mulle? Laittakaa niitä kommenttiboksiin, mutta mä meen kyllä nyt nukkumaan, koska huomenna pitää olla jo 7.30 Barona Areenalla meikkailemassa ja laittamassa hiuksia, koska meillä on 1.valintakilpailut, iik! Wish me luck! Good night, xoxo  - J 
8 kommenttia on "My iPhone apps"
  1. Millä ohjelmalla oot tehny ton sun taustakuva kollaasin? :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Otin screenshotin weheartit-sovelluksesta :)

      Poista
  2. Miks mä en saa skaalattua kuvaa niin että se näkyis toollee?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. En ihan ymmärtänyt kysymystäsi? :)

      Poista
    2. Nii et siis ootko tehny jotai vielä sen jälkee ku otit tosta screenshotin? muokkasitko sitä mitenkään että sait sen mahdutettua taustakuvaks noin?

      Poista
    3. Rajasin sen yläjutun pois :) missä näkyy esim. kellonaika

      Poista
    4. mut mulla se suurenee sillee ärsyttävästi et ylhäällä ja alhaalla olevat kuvat näkyy vaa puoliks :OO

      Poista
    5. Mullakin meni noin, mutta hetken jälkeen kokeilin uudestaan ja meni paremmin :)

      Poista

EMOTICON
Klik the button below to show emoticons and the its code
Hide Emoticon
Show Emoticon
:D
 
:)
 
:h
 
:a
 
:e
 
:f
 
:p
 
:v
 
:i
 
:j
 
:k
 
:(
 
:c
 
:n
 
:z
 
:g
 
:q
 
:r
 
:s
:t
 
:o
 
:x
 
:w
 
:m
 
:y
 
:b
 
:1
 
:2
 
:3
 
:4
 
:5
:6
 
:7
 
:8
 
:9