Social Media

Kävelevä H&M:n mainos

|
Moikkis! Oltiin tänään Saaran kanssa Jumbossa kiertelemässä ja mukaan tarttu pari hyödyllistä hankintaa, jotka esittelen sitten myöhemmin! Otsikko tulee siitä, kun aloin H&M:ssä nauramaan, että oon ''kävelevä H&M:n mainos'', koska kaikki mun vaatteet (alusvaatteet mukaan lukien..:D) on H&M:stä. Tultiin ruokakaupan kautta Saaralle ja lähdettiin ottamaan kuvia läheiselle Aurorankodille ja nyt tultiin takasin ja tehtiin superhyvää mangorahkaa jota voisin nyt mennä tonne sohvalle syömään, adios! 
Toppi H&M  Hame H&M  Vyö H&M  Kengät H&M  Laukku Bershka  Aurinkolasit GinaTricot

PS. Muistakaa mennä kommentoimaan kuvapostausideoita aikaisempaan postaukseen! - J
16 kommenttia on "Kävelevä H&M:n mainos"
  1. ihanan asu!! :-)

    VastaaPoista
  2. Upee blogi ja oot tosi kaunis! :-) Uus lukija :)

    tuuliemiliaa.blogspot.fi

    VastaaPoista
  3. Mihin lukioon meet?

    VastaaPoista
  4. postailet tosi harvoin tääki postaus on 5 päivää vanha ... Ärsyttävää olla lukija kun ei tuu mitää tekstii....

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Oon tosi pahoillani jos susta tuntuu ''ärsyttävältä'' seurata mun blogiani jos en postaa viiteen päivään.. :) Kesäloman viimeisiä päiviä (itseasiassa viimeistä päivää) viedään niin oon halunnut tehdä kaikkea muuta kun olla tietokoneella postaamassa, toivottavasti ymmärrät.

      Poista

EMOTICON
Klik the button below to show emoticons and the its code
Hide Emoticon
Show Emoticon
:D
 
:)
 
:h
 
:a
 
:e
 
:f
 
:p
 
:v
 
:i
 
:j
 
:k
 
:(
 
:c
 
:n
 
:z
 
:g
 
:q
 
:r
 
:s
:t
 
:o
 
:x
 
:w
 
:m
 
:y
 
:b
 
:1
 
:2
 
:3
 
:4
 
:5
:6
 
:7
 
:8
 
:9