Social Media

BUBBLES

|
Oops.. oon todennäkösesti jäänyt vähän ''koukkuun'' tähän bloggaamiseen. Tai motivaatiota tähän löytyy ihan sairaasti! Huomenna vielä viimenen peruskoulun koe = matematiikan valtakunnallinen..oon ollut aina tosi huono matikassa paitsi nyt ysillä oon petrannut aika paljon, mutta sitten ne seiska- ja kasiluokan asiat on jääny kauas unholaan. Unholaan ei ole kuitenkaan jäänyt hirveä stressi yhteishaun tuloksista, jotka saadaan tietää 13. kesäkuuta.. en vaan millään haluais Arkadiaan. Nooo..fingers crossed for me, right? - J 
8 kommenttia on "BUBBLES"
  1. must on ihanaa ku postailet useesti, tää on ehdottomasti suosikki blogi! :-) oon paripäivää lukenu ainaki kahesti kaikki sun postaukset :D

    VastaaPoista
  2. Voi ihana kuulla, kiitos paljon! :) yritän pitää tän postaustahdin tämmösenä!

    VastaaPoista
  3. Ihana toi liivi, mistä se on?:o Btw, Arkadia on kyl kiva koulu, mut toivottavasti pääset sinne minne haluat! (:

    VastaaPoista
  4. Se on H&M:n lastenosastolta! Ja aivan varmasti on, mutta se siinä onkin kun haluaa jonnekkin muualle tai kun oon tienny mun ykköstoiveen heti seiskalta lähtien! :)

    VastaaPoista
  5. Mitä laitoit sun vaskishakemukseen? =) tai mitä aineita otit?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ööm siis siihen aineiden valintakorttiin (vai mikä olikaa..:D) vai medialinjan hakukorttiin? :) mut siis otin lyhyen matematiikan ja espanjan uudeks kieleks! En kai muuta kummallista ja sit ajattelin ottaa niitä luistelukursseja kun meiän valkku vetää niitä! ja medialinjalta valitsin kiinnostavimmaks aiheeks lehtityön vaikka ne kaikki kiinnostaaki mua! :)

      Poista
  6. ihana blogi:)) tosi kiva lukee ja oot kaunis!!

    VastaaPoista

EMOTICON
Klik the button below to show emoticons and the its code
Hide Emoticon
Show Emoticon
:D
 
:)
 
:h
 
:a
 
:e
 
:f
 
:p
 
:v
 
:i
 
:j
 
:k
 
:(
 
:c
 
:n
 
:z
 
:g
 
:q
 
:r
 
:s
:t
 
:o
 
:x
 
:w
 
:m
 
:y
 
:b
 
:1
 
:2
 
:3
 
:4
 
:5
:6
 
:7
 
:8
 
:9