Social Media

17.2.2013

|
En keksi alotusta..XD mun piti tehä eilen Päivä kuvina-postaus mut se sit jäi puoles välis päivää mut enköhä hiihtolomalla saa semmosen väsättyy. Mut joo eilen nukuin pitkää, meikkasin rauhas, katoin Victoria's Secretin muotinäytöksen ja sit olin Erskun kaa ja sekoiltiin vaa yms. ja tänään olin vaa harkoissa.
Kuvasin tos torstaina vähä mun huonetta ku siivosin sen edellispäivänä nii oli kuvauskunnos. Koulussa oli myös perinteiset halisydämet mut en ottanu itelleni semmosta ku ajattelin et voi sitä muutenki vaa halailla tai et turha kerää nimiä! Sit oli kans penkkarit ja perjantaina Wanhat mut en päässy kattomaa ollenkaa niitä, höh..saatiin kans välitodistukset lähestyvää yhteishakua varten ja keskiarvo oli jotain 7.5 luokkaa joten viel pitää nostaa muutamia aineita, että pääsee ykkösvalintaan! 
 - J
PS. Oon pohtinu jo vähän aikaa et värjäisin ruskeeks mut en osaa päättää nii tarvisin mielipiteitä/kokemuksii!
17 kommenttia on "17.2.2013"
  1. Mistä toi ihana Keep calm.. tyyny on? <3

    VastaaPoista
  2. ET VARMASTI VÄRJÄÄ RUSKEIKS! rakkain terveisin alina;)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Haha ihana XD no joo..ehk en mut välil tulee vaa semmone brunefiilis..

      Poista
    2. Okook se on okei mut et ikinä saa värjätä! noi on ihanat!

      Poista
  3. mistä tuo paita on? et värjää!sun hiukset on just hyvät tollasena <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Se on H&M:stä :) ja kiitos <3 välillä vaa vähä kyllästyy..

      Poista
  4. Ihana huone! :) mikä on sun ykkösvalinta lukioo? :) entäs kakkos? :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitti! :) ööm 1. Vaskis media 2. Vaskis yleis 3. Arkadia yleis

      Poista
  5. Oon nii kateellinen tosta sun huoneesta! Ja älä värjää noi sun hiukset on just ihanat! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voi kiitos :) ja en mä värjää varmaa..ku alko miettii asiaa uudellee!

      Poista
  6. kyllä sä mun puolesta voit värjätä kun kerran me vaan eletään ja hiukset kasvaa takas! itse ainakin tykkään vaihtelusta mutta sun päätös :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Noo pidän nyt vaa blondina kummiski :)

      Poista
  7. whaaaat mun mielestä brunet sopis sulle ihan tajuttoman hyvin!!! ne vanhentaa kivasti ja jotenki kypsemmän näköset, tajuutko mitä tarkotan? :D eikä ne rasita nii paljo hiuksia ku blondit :) molemmat sopii sulle, mutta mun mielestä BRUNET ON JEES! mutta joo kaikilla on omat mielipiteensä :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo tajusin! :D mut niinhän ne vanhentaa tai just tolleen :) mut ei ainakaa mulla vahingoita, koska en värjää mun hiuksia tai siis tää on mun oma väri :)

      Poista
  8. Mistä katoit ton vs shown xd ?

    VastaaPoista

EMOTICON
Klik the button below to show emoticons and the its code
Hide Emoticon
Show Emoticon
:D
 
:)
 
:h
 
:a
 
:e
 
:f
 
:p
 
:v
 
:i
 
:j
 
:k
 
:(
 
:c
 
:n
 
:z
 
:g
 
:q
 
:r
 
:s
:t
 
:o
 
:x
 
:w
 
:m
 
:y
 
:b
 
:1
 
:2
 
:3
 
:4
 
:5
:6
 
:7
 
:8
 
:9