Social Media

new year's eve with girls

|
Hola taas! Tänään olin kattomassa Ellin ja Sannin kanssa New Year's Even, mitä tosi moni on kehunu, mut olihan se hyvä mut ei ehkä niin hyvä mitä odotettiin.. (ja mäkin säihkähdin vähän tota mun jalkaa)
Mut olihan tossa leffassa tosi hyviä näyttelijöitä ja kans Bon Jovi!
Ja erittäin huono asukuva: paita & farkut GT, laukku Accent (?) ja kengät Stadium.
Huomenna sitten vielä käymään Tampereella ja tiistaina pääsee shoppailemaan viimeinkin! - J
10 kommenttia on "new year's eve with girls"
  1. hehehhee minkä näköne oon tos kuvas :D

    VastaaPoista
  2. miten oot tehny ton banneris :oo

    VastaaPoista
  3. Anonyymi - Ton voi tehä jollai kuvanmuokkausohjelmal, mut mä tein ton paintil

    VastaaPoista
  4. ihanat farkut :) ginasta ei nykyään saa mitään kivoja!

    VastaaPoista
  5. Anonyymi - Jep ne on! Oon vähän samaa mieltä, mut kyllä noita Kristen Zip Jeansejä saa ainakin vielä kolmessa värissä ;)

    VastaaPoista
  6. ää oisin halunnu tulla mukaa :)

    VastaaPoista
  7. voisitko selittää paremmin miten noi bannerit tehää paintil (:! tosi hyvä blogi ja on kiva lukee tätä

    VastaaPoista
  8. Anonyymi - Noku mä en osaa selittää! :-D mut tosi kiva kuulla :)

    VastaaPoista

EMOTICON
Klik the button below to show emoticons and the its code
Hide Emoticon
Show Emoticon
:D
 
:)
 
:h
 
:a
 
:e
 
:f
 
:p
 
:v
 
:i
 
:j
 
:k
 
:(
 
:c
 
:n
 
:z
 
:g
 
:q
 
:r
 
:s
:t
 
:o
 
:x
 
:w
 
:m
 
:y
 
:b
 
:1
 
:2
 
:3
 
:4
 
:5
:6
 
:7
 
:8
 
:9