Social Media

'' haluaisitko osallistua telkkariarvontaan? ''

|

Moikkelis! Tässä pari kuvaa kuluneelta viikolta, eli meillä oli torstaina valinnaisten joulukonsertti jossa kaikki laulo tosi hyvin! Ja Lindan kaa laulettiin myös Jar of Hearts joka meni ihan hyvin vaikka mua jännitti ihan sairaasti! Mut nyt on enää 3 päivää koulua, huomenna on meiän luokkalaisen Tian läksiäiset (1,5h ja siinä se koulu päivä onki) joka lähtee Fueringolaan, ihan tosi siistii mun mielestä tai ku se menee opiskelee sinne!
Olin pe-la Kampin narinkkatorilla ''töissä'' jouluriehassa mun joukkuelaisten kaa ja jaettiin flyereita joka oli aluks tosi kivaa mut ku sade alko nii fiiliski laski..mut positiivistä oli et saatiin kaikkee ilmaistuotteita, mm. pirtelöitä, naksuja ja suklaata! Ja sitte myöhemmin oltiin Saaralla perjantaina ja katottiin Scream4 ja muita kauhuleffatrailereita ja tärkeintä..syötiin <3 mut palataan ens viikolla ja saatte nähä pari mun käsityöprojektia! - J
10 kommenttia on "'' haluaisitko osallistua telkkariarvontaan? ''"
  1. kiva postaus, mut millon se videopostaus tulee ? (:

    VastaaPoista
  2. miks se tiia muuttaa fuengirolaan? haluutko kertoo ketkä on tossa kuvassa jossa on monta tyttöö :)

    VastaaPoista
  3. Anonyymi - Kiitti ja sitte ku pääsen äitin työkoneelle ku äsken tein tän iskän koneella :-)
    Anonyymi - Se menee sinne kouluun :-) Liisa, Jenna, Alina, Kattis, Suski ja Beda :-)

    VastaaPoista
  4. Laita video siit ku lauloit tuolla ;)

    VastaaPoista
  5. hei :) en tiedä miten ees eksyin tänne blogiin, mut pakko sanoo et otat tosi hyviä kuvia ja siisti blogi sun ikäseks! :) itekki käyny kyan joskus muutama vuos sitten.. haha ja sulla on kiva tyyliki!

    VastaaPoista
  6. Jenny Merica - Vau kiitos :-) aijaa :-D

    VastaaPoista
  7. mistä ton toisen kuvan paita on? :oooo se on ihana!

    VastaaPoista
  8. Anonyymi - GT:stä viime jouluna :)

    VastaaPoista
  9. MINÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄ mä oon tuol laulamas, janina omg :D !

    VastaaPoista

EMOTICON
Klik the button below to show emoticons and the its code
Hide Emoticon
Show Emoticon
:D
 
:)
 
:h
 
:a
 
:e
 
:f
 
:p
 
:v
 
:i
 
:j
 
:k
 
:(
 
:c
 
:n
 
:z
 
:g
 
:q
 
:r
 
:s
:t
 
:o
 
:x
 
:w
 
:m
 
:y
 
:b
 
:1
 
:2
 
:3
 
:4
 
:5
:6
 
:7
 
:8
 
:9