Social Media

Turkey

|
 Lähtö Istanbuliin oli Helsinki-Vantaan lentokentältä kello 13.10 ja sitä ennen kierreltiin Tax Free-kaupoissa ja ostettiin mulle 8GB:n muistikortti, 29,95! Tälleen videopostauksia varten että mahtuu mun pälpätystä sinne ;)
 Ostettiin tollasia sormustikkareita Ärrältä, että saatais jotain kisakuponkeja mut viidestä arvasta: 0 voittoa
 Siis jos totta puhutaan nii mä oon nirso ruoan suhteen ja lentokoneruoka on ehdoton inhokkiruoka! Siis se on mun mielestä niin ällöttävää että 12 tunnin lennolla Thaimaahan, söin 6 croissanttia..mut joo nyt sain kitattua ees noita jälkiruokia ja leipää! Ja paluumatkalla jopa kanaleivästä puolet (kuulostan syömishäiriöiseltä..:D)
 Jotain munakoisokanaa..?
 Lennettiin Turkish Airlinesillä kaikki matkat, siellä on tosi edullista! Eli Helsinki-Istanbul-Antalya
 Ja nyt tähän matkan ehdottomaan herkkuun..STARBUCKS, nam nam nam! Chocolate Frappucino oli aika pahaa kyl tai se suklaakastike oli tosi kirpeetä mut muualla Starbuckseissa ei?
 Saara sai ilmaseks söpön mini juoman :-)
 Sitten päästiin Antalyan lentokentälle ja siellä meitä odotti oma auto ja kuski, jolla mentiin 2 ja puol tuntia Mahmutlariin Holiday Villageen..eli siis siellä on 4 kerrostaloa (jokaisessa 11 kerrosta) ja oli myös joku 8 omaa huvilaa. Siellä ihmisillä on omia asuntoja ihan lomailua varten tai sitten ihmiset asuu siellä tai niin mä sain ainakin käsityksen, mut siis mun mummun miesystävällä Juhalla oli ihan sairaan hieno kämppä siellä! 
 Pikkuallas..oli kyl tosi lämmintä vettä! Ja siellä oli kans 2 liukumäkeä ja vielä toinen pienempi allas.
 Meiän blokki..
 Saara otti aurinkoa..:D
 Nami, tehtiin suklaafondyyta mut se suklaa oli ihan kökköstä koska se oli sulanu ja jähmettyny taas
 Käytiin siis Alanyassa shoppailemassa ja rannalla ja tässä pakollinen sydänkuva rannalta, jossa oli kuumaa vettä! Ja ulkona oli muutenkin aina joku 45 astetta
 Starbucks ja Caramel Frappucino, njamii alan tekee noita kotona! Eli kokeilkaa tätä: pirtelökoneeseen laitetaan jäitä, jäähtynyt tummakahvi (oman maun verran), maitoa ja kinuski/karamellikastiketta ja ne sekoitetaan ja laitetaan mukiin ja päälle kermavaahtoa ja kinuskikastiketta! Tällä hetkellä mun ykkösherkku
 Matkan aikana ei ollu ruoasta hätää! Mummun sanoin siellä mummun hoivissa oli kokohoito <3
 Alanyan elokuvateatteri..ei oo ulkonäöllä pilattu
 Meiän ostoksia ja tossa ei oo kaikki..:D
 Kuuma ranta koitu mun reisien kohtaloks mut nykyään on pelkkää rusketusta!
 Ihanan väriset korvikset bongasin jostain kivasta pikku korukaupasta, josta etin napakoruja mut se myyjä yritti tuputtaa mulle kulmakorua napaan..hmm
 Meiän snorklaaja Saara..
 Lisää ruokaa! Silvia nimisessä ravintolassa oli tosi hyvää pihviä mut toisella kerralla siitä pihvistä tuli tosi huono olo mulle ja Saaralle..hyi :(
 Käytiin tollasessa ''aquaparkissa'' jossa oli vuoresta tulevaa vettä joka oli 13 asteista, eli jalat meni sohjoks, hyih ja muutenki oli aika kämänen paikka vaikka ihan hieno oli 
Turkeyy!
 Aika turvallisen näköstä?
Siellä oli tollasia suihkulähteitä
 Auringonlaskut oli kivan värisiä! Vähän erilaista kun täällä Suomessa? ;)
Ja tähän loppuun meikä uimassa hanhia karkuun..mut mulla on aika kiireistä koko tuleva viikko koska huomenna on mun parhaan kaverin Rian synttärit, perjantaina harkat, viikonloppu iskällä, maanantaina fysioterapeutti(..) ja sitten KOULU alkaa ja sitä ennen viel koulushoppailut! Mut jatkan Riemukuplan kattomista ja meen nukkumaan että huomenna jaksaisin laittaa tänne videopostauksen!
Nukkukaa hyvin! <3:lla Janina
8 kommenttia on "Turkey"
  1. vähä kivoi kuvii ! onks toi saara sun niiku kaveri tai joku sukulaine..joo oon tyhmä :D nätti oot

    VastaaPoista
  2. Anonyymi - saara on mun joukkuelainen eli kaveri :D mun hk :) kiitos!<3

    VastaaPoista
  3. ihania kuviaa janina :)

    VastaaPoista
  4. jeijj mä ootan sitä videopostausta :)

    VastaaPoista
  5. ihania kuvii ja hyi lentokoneruoka.. !

    VastaaPoista
  6. laihistat tos yhes kuvas !

    VastaaPoista
  7. Anonyymi - no siis niiku oo äm gee

    VastaaPoista

EMOTICON
Klik the button below to show emoticons and the its code
Hide Emoticon
Show Emoticon
:D
 
:)
 
:h
 
:a
 
:e
 
:f
 
:p
 
:v
 
:i
 
:j
 
:k
 
:(
 
:c
 
:n
 
:z
 
:g
 
:q
 
:r
 
:s
:t
 
:o
 
:x
 
:w
 
:m
 
:y
 
:b
 
:1
 
:2
 
:3
 
:4
 
:5
:6
 
:7
 
:8
 
:9