Social Media

Those were the best days of my life

|
Tohon paisteeseen mä heräsin aamulla 7.34 ku mami tuli herättää mut vikaan koulupäivään! Olin niin hyvällä tuulella tänää ku paisto aurinko ja sain nukkuu vihdoin ja viimein 8 tuntii ku nyt on vähä jääny..hups :) Mut sit jopa tein jotain iha yllättävää, mä nimittäin pyöräilin kouluun ja ennen sitä käytiin Ellin kaa ostamassa pikku aamiaine mulle, ja siitä sitte luokanvalvojan luokkaan ja siellä hengailtiin muutama tunti koko päivän aikana ja sitte päästiin siivoo koulun tien vartta ♥ ..not so nice, ehkä siivoomine ei oo mun juttu ja varsinkaan kun ne oli jotai maailman ällöttävimpii roskii..iu! mut aina perinteisesti meiän koulus on sellanen kastelupäivä, et ysit kastelee seiskoja ja kaseja ja jotkut toisiaan ja päästiin sit kastumaa oikee kunnolla, mut no problem ku ulkon oli ne vaivaset 28 astetta?!?!
kotona menin ottaa aurinkoo ja rusketuin 30 minuutis :-D
Tein tollasen fetaoliivitomaatti salaatin ja join kokista, oonhan mä true urheilja!
Ja kiitos Ellun mun selkä oli ihan märkä, mut pääsin pakoo enne ku mut kasteltii etupuolelt..
Ernon, Teemun ja Siljan kaa mentii kauppaa ostaa jätskii ja juotavaa vikan päivän kunniaks!
Pihla, Jenna ja minä reippaina siivoomassa..not
Päätin söpöillä kameralle ♥
Ja mun huone aamulla..otan joskus vähän paremman kuvan ja koko huoneesta!

Have a nice day! Janina
2 kommenttia on "Those were the best days of my life"

EMOTICON
Klik the button below to show emoticons and the its code
Hide Emoticon
Show Emoticon
:D
 
:)
 
:h
 
:a
 
:e
 
:f
 
:p
 
:v
 
:i
 
:j
 
:k
 
:(
 
:c
 
:n
 
:z
 
:g
 
:q
 
:r
 
:s
:t
 
:o
 
:x
 
:w
 
:m
 
:y
 
:b
 
:1
 
:2
 
:3
 
:4
 
:5
:6
 
:7
 
:8
 
:9