Social Media

Ei tarvetta otsikolle

|

Hi guys again! Tässä oon laittanu mun hiuksia jonku verra ja mietin kumpi olis kivemman näköne tommonen kääryle ja letti etuhiuksis, itte pidin ehk enemmän tosta kääryleest, mut mitäs mieltä te ootte? :) mut juupajuu tässä sitte vielä kuvat mun lempparifarkuista, jotka on ny vähän reikiintyny ja tänää tuli yks reikä lisää ku istuin mun sängylle..mut ne on kummiski ollu mul 2 vuotta ja vuos sitte ne ei mahtunu mulle ja en oikee tyksiny niistä :-D mut nytte rakastan kaikkii ONLY:n farkkuja ja nyt olis 30euron lahjakortti sinne, mut siel on vaa leveelahkeisii farkkui ja ne ei oikee oo my thing..


Tässä siis tää letti..ja kattokaa mun hiuksii? Minkä väriset tai siis vaik muokkailin tätä kuvaa nii alkuperäses noi on vaaleenruskeet ja blondeja raitoja vaikka ne on blondit?..sekavaa


Ja mun lempparifarkut <3

xoxo, huoneen järkkäyksen parissa ja huomenissa vielä aamupostaus about my room!
Be First to Post Comment !
Lähetä kommentti

EMOTICON
Klik the button below to show emoticons and the its code
Hide Emoticon
Show Emoticon
:D
 
:)
 
:h
 
:a
 
:e
 
:f
 
:p
 
:v
 
:i
 
:j
 
:k
 
:(
 
:c
 
:n
 
:z
 
:g
 
:q
 
:r
 
:s
:t
 
:o
 
:x
 
:w
 
:m
 
:y
 
:b
 
:1
 
:2
 
:3
 
:4
 
:5
:6
 
:7
 
:8
 
:9