Social Media

UUDET TUULET 

|
uudettuulet
Oon jo tässä hetken aikaa pitänyt yhtä tietoa itselläni, nimittäin tietoa blogini tulevaisuudesta. Tuun tästä lähtien (oikeastaan tarkalleen ottaen virallisesti 20.7 eteenpäin) kirjoittamaan ruotsalaisella Nouw-sivustolla, joka launchataan syksymmällä Suomeen. Eli näin ollen jätän taakseni Indiedays Inspirationin, jossa oon ollut muutamat vuoden mukana. Iso kiitos Indiedaysille kaikesta! Blogi sekä minä ollaan saatu tästä paljon irti. 

Toivottavasti monet teistä jatkavat mun matkassa uudelle sivustolle! Oon innoissani ja todella jännittynyt samaan aikaan - innolla odotan mitä tästä tulee. Tuun pitämään blogiani jonkun aikaa täällä Bloggerissa julkisena, mutta myöhemmin sitten piilotan vanhan pohjan.

Mun blogi löytyy siis nykyään jatkossa osoitteesta http://nouw.com/janinakoskenniska.

Mua voi vielä seurata tuttuun tapaan Bloglovinissa, mun blogini fb-sivuilla (Janina Koskenniska), Instagramissa (@janinakoskenniska), Snäpissä (@janinavanessa) ja Nouwilta löytyy myös oma app blogien lukuun. 
Be First to Post Comment !
Lähetä kommentti

EMOTICON
Klik the button below to show emoticons and the its code
Hide Emoticon
Show Emoticon
:D
 
:)
 
:h
 
:a
 
:e
 
:f
 
:p
 
:v
 
:i
 
:j
 
:k
 
:(
 
:c
 
:n
 
:z
 
:g
 
:q
 
:r
 
:s
:t
 
:o
 
:x
 
:w
 
:m
 
:y
 
:b
 
:1
 
:2
 
:3
 
:4
 
:5
:6
 
:7
 
:8
 
:9