Social Media

IDENTITEETTIKRIISI

|
Jep... semmonen on iskenyt mulla tätä blogia kohtaan. Mulla on ollut viime aikoina tosi hankala tulla postaamaan tänne ja syy on se, että mulla on (järkyttävä) identiteettikriisi tän blogin suhteen. Ja kriisi siitä, että mitä tänne postaan ja minkälaista materiaalia julkaisen. 
janina
Aina, kun multa kysytään, että minkälainen blogi tai miten sen luokittelisin, niin sanon heti, että kauneuspainotteinen lifestyleblogi. Nyt oon jotenkin paininut juuri tämän kysymyksen kanssa: minkälainen blogi mulla on? Vaikka todella rakastan meikkejä ja meikkaamista, niin en silti sanoisi, että blogini olisi pelkästään kauneusblogi. Rakastan myös vaatteita ja muotia, mutta blogini ei silti ole muotiblogi. Onko tämä blogini sitten lifestyleblogi? Sitäkin olen pohtinut, mutta harvemmin jaan tänne omia kuulumisiani, jotenkin nykyään tykkään pitää yksityiselämäni omanani vaikka mitään salailtavaa ei olekkaan. Tosin ymmärrätte varmaan, että mitä enemmän seuraajia tulee, sitä enemmän jotenkin itse haluan nipistää joitakin asioita itselleni ja pitää ne asiat visusti itselläni. Tähän on jotenkin tuonut kontrastia se, että esimerkiksi parisuhteessani toinen osapuoli ei niinkään käytä somea (tai ainakaan yhtä hullusti kuin minä) niin se on tuonut mulle taas sitä tasapainoa ja uutta näkemystä asioihin, että kaikkea ei ehkä tarvitse päivittää Snapchattiin ja Instagramiin. Ja se on itseasiassa tuntunut musta ihan tosi hyvältä ja freesiltä!
janina1
Mun pitäisi ehkä löytää siis se mun oma juttu. Tai se, että miten tätä blogia tuun jatkossa tekemään. Onko tämä mun blogi sitten yksi sekasoppa jos täältä löytyy kauneusjuttuja, asukuvia, kuulumispostauksia ja vielä jotain muuta. Tykkäättekö te semmoisesta vai meneekö se liian sekaiseksi?

Jotenkin tykkään tosta Youtubesta, kun sinne oon tehnyt nyt melko rennolla otteella materiaalia ja postannut ihan sekalaista videota. On my day-videoita, tutoriaaleja, ostosten esittelyä jne. Eli aikalailla samaa mitä täällä blogissa, mutta jotenkin se ei tunnu niin sekalaiselta mulle. Onko tämä sitten vaan mun omassa päässäni? 

Mitä mieltä te ootte? Haluatteko jatkossa nähdä vaan jonkun tietyn kategorian postauksia vai pistänkö tulemaan asukuvia ja reseptipostauksia silloin kun siltä tuntuu? - J 
8 kommenttia on "IDENTITEETTIKRIISI"
  1. Mun mielestä ainakin kivointa just jos tekee vaan sellasta mistä ite tykkää, ja kyllähän niitä bloggaajia löytyy paljonkin jotka kirjottaa kaikesta sekalaisesta :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Jee, kiitos mielipiteestä ja kommentista :)

      Oon kyllä sun kanssa samaa mieltä, että sen kyllä huomaa, kun bloggaaja tekee sitä hommaa mielellään eikä se tunnu pakkopullalta.

      Poista
  2. Mä oon tykänny sun blogista just siks, että tää on niin monipuolinen eikä keskity vaan yhteen juttuun :) jatka samaan malliin ja postaile aina sitä miltä tuntuu, ei kaiken tarvitse sopia johonkin tiettyyn muottiin!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Niin ihana kuulla <3 kiitos kommentista ja kivaa juhannusta!

      Poista
  3. Otse oon juuri sen vaihtelun ja erilaisten postausten takia sun blogista kovasti pitänyt! Harvemmin jaksan kiinnostua esim. pelkästään muotiblogeista, koska sekalaisiin postauksiin laidasta laitaan pystyn lukijana enemmän samaistumaan. Youtubevideoiden teko tähän bloggauksen rinnalle on mielestäni ollut iso plussa. Toki jatkan blogisi lukemista mille tielle ikinä tämän kanssa ryhdytkään, mutta tämmönen sekalainen lifestyle blogi on musta ollut ehdottomasti sun valttikortti tänne blogimaailmaan! :k

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Jee kiva, että oot tykännyt myös mun videoista! Kiitos paljon <3

      Poista
  4. Noni huoh.. en ymmärrä miks oot näin extra :D

    VastaaPoista

EMOTICON
Klik the button below to show emoticons and the its code
Hide Emoticon
Show Emoticon
:D
 
:)
 
:h
 
:a
 
:e
 
:f
 
:p
 
:v
 
:i
 
:j
 
:k
 
:(
 
:c
 
:n
 
:z
 
:g
 
:q
 
:r
 
:s
:t
 
:o
 
:x
 
:w
 
:m
 
:y
 
:b
 
:1
 
:2
 
:3
 
:4
 
:5
:6
 
:7
 
:8
 
:9