Social Media

BEST OF MAY

|
Toukokuu 2017 - jotenkin tästä kuusta jäi mulle todella hyvä fiilis. Siihen vaikutti varmasti suuresti tuo ulkona oleva ihana, ihana sää, jonka on ainakin hymyilyttänyt mua ihan kybällä. Blogin puolella on taas ollut tavallista hiljaisempaa, johtuen ihan vaan siitä, että oon ollut töissä ja vapaapäivät oon taas pyhittänyt kaikelle muulle. Oon päässyt jo mm. terdeilemään, syömään ulkona, nauttimaan kesä-Helsingistä... ja tänään olisi tarkoitus mennä ostamaan ekat kesäjäätelöt kioskilta.

Despacito on soinut kuulokkeista varmaan enemmän kuin laki sallii, uusista bikineistä on haaveiltu ja muutenkin kesäsuunnitelmia on ollut tosi kiva tehdä... kesäkuu - I'm ready for you!
IMG_5437
1. Sain Marsaanan pressipäivänä Acolta testiin heidän kesätuotteitaan ja mulle muodostui suosikiksi nämä kasvoille tarkoitetut tuotteet. Bronze Creamia oon laittanut esimerkiksi aamulla kasvoille meikin alle, niin kasvot ovat saaneet päivettyneen lookin ja Sun Kissediä laitan illalla ja aamulla kasvot ovat freesinnäköiset - ilman Auringosta saatua säteilyä! Kiinnostaisiko teitä muuten itseruskettavista oma video/postaus? 2. Äitienpäivänä otettiin äitin kanssa selfie <3 oottehan katsoneet jo meidän yhteisen videon mun kanavaltani? 3. Selfietä, kun sai ripset kuntoon! Ihanaa, taas ripsiaika varattuna. 4. Tämä päivä oli niiiiin kiva! Menin Netan kanssa kiertelemään kesähesaa ja päädyttiin syömään ihan törkeän hyvät hampparit Hard Rock Cafen terdellä. Siitä treffasin sitten pitkästä aikaa Kattista Löylyssä drinksujen merkeissä. 
IMG_5436
1. Ja taas selfietä, heh. 2. Ihanat sisustusjulisteet, jotka sain yhteistyössä Deseniolta. Nää tuo niin paljon piristystä mun huoneeseen! 3. Nää kesäilmat on kyllä innostanut mut menemään sinne sun tänne ja tällä kertaa päädyttiin Rian kanssa testaamaan Loisteen terassi. Juomat eivät olleet ihan meidän mieleen, mutta maisemat olivat onneksi niitäkin paremmat. 4. Juhlistettiin Alinan synttäreitä ja löysin sinne tosi kivan mekon Zarasta ja siihen sain lainaksi tommosen tosi kivan farkkurotsin. Sopii mun mielestä tosi hyvin yhteen, pitää ostaa kesäksi farkkutakki myös!

Toivottavasti teillä on ollut yhtä ihana ja onnistunut kuukausi takana! - J 
2 kommenttia on "BEST OF MAY"
  1. Ei liity postaukseen, mutta missä paikassa otit tatuointisi? sillä se on siististi ja nätisti tehty. :) oon miettiny samaan paikkaan tatuointia ja mietin, että sattuko sen tekeminen.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Saa kysyä vaikka ei liittyisikään :)

      Otin tän tatuoinnin Klaukkalassa (mutta en millään muista sen nimeä), se on lähellä Klaukkkalan entistä S-markettia ja linja-autoaseman vieressä, jos auttaa yhtään! :)

      Ei sattunut mun mielestä yhtään, kun näin jälkikäteen miettii. Oon aina kuvaillut sitä "kipua" enemmänki sellaiseksi, että joku vetäisi vähän sun käsikarvoja, mulla tosin on todella korkea kipukynnys :D

      Poista

EMOTICON
Klik the button below to show emoticons and the its code
Hide Emoticon
Show Emoticon
:D
 
:)
 
:h
 
:a
 
:e
 
:f
 
:p
 
:v
 
:i
 
:j
 
:k
 
:(
 
:c
 
:n
 
:z
 
:g
 
:q
 
:r
 
:s
:t
 
:o
 
:x
 
:w
 
:m
 
:y
 
:b
 
:1
 
:2
 
:3
 
:4
 
:5
:6
 
:7
 
:8
 
:9