Social Media

BEAUTY CHALLENGE 

|
kaunis4 Varhaisin meikkimuistosi? Varmaankin se, että olen saanut lainata äidiltäni silloin tällöin hänen huulipunaansa tai huulikiiltoaan. Jos esimerkiksi tarhassa on ollut jotkut juhlat niin sain laittaa sinne huulikiiltoa. Hassua, muistan vielä tarkalleen miltä tuote näytti ja tuoksui. 

Mitä meikkejä löytyy käsilaukusta? Mulla harvemmin oikeastaan on laukussa meikkejä. Toki multa löytyy ''meikkipussi'', mutta sieltä löytyy enemmänkin lääkkeitä, käsidesiä... Mutta yleensä mulla on laukussa muutama huulipuna. 

Lempituoksusi? Vähän harmittaa, mutta en ole löytänyt mulle vielä lempituoksua... Haluaisin ostaa keväälle/kesäksi uuden tuoksun, ehkäpä Michael Korsilta. 
hair3
Henkilökohtainen kauneusvinkkisi? Panosta illalla ihonhoitoon. Kun iho on illalla puhdistettu hyvin ja sen jälkeen kosteutettu niin trust me - aamulla kiität. Iho on jo valmiina seuraavan päivän meikkiin.

Uusin kosmetiikkalöytösi? Pakko myöntää, mutta en oo vähään aikaan löytänyt mitään uutta kosmetiikkaa! Ehkä tähän voisin sanoa Palmoliven vadelma-dödö, ihan huippu. 

Ikimuistoinen virheostoksesi? Kaikki ne aivan vääränsävyiset meikkivoiteet... kamalaa, että on liikkunut joskus julkisilla paikoilla umppalumpan näköisenä. 
bpu
Meikkivoiteella vai ilman? Molemmat? Viihdyn hyvin ilman meikkiä, se ei ole mulle mikään ongelma.

Eyeliner vai kynä? Ei kumpikaan. Mulle ei sovi rajaukset ja tämän takia en omista eyelinereita. 

Tuote, jota ilman et tule toimeen? Varmaankin mun Too Facedin aurinkopuuteri. Se on niin loistava tuote. Mattainen aurinkopuuteri, jolla saa aidon näköisen rusketuksen kasvoille. 

Tuote, jota haluaisit kokeilla? ABH:n Modern Renaissance-paletti, jota kaverini on kehunut kovasti. Myöskin Tarten Shapetape-peitevoide on mulla listalla. 

- J 

Be First to Post Comment !
Lähetä kommentti

EMOTICON
Klik the button below to show emoticons and the its code
Hide Emoticon
Show Emoticon
:D
 
:)
 
:h
 
:a
 
:e
 
:f
 
:p
 
:v
 
:i
 
:j
 
:k
 
:(
 
:c
 
:n
 
:z
 
:g
 
:q
 
:r
 
:s
:t
 
:o
 
:x
 
:w
 
:m
 
:y
 
:b
 
:1
 
:2
 
:3
 
:4
 
:5
:6
 
:7
 
:8
 
:9