Social Media

ME TIME 

|
Helou! Tulin tänään jatkamaan siitä mihin tässä edellisessä postauksessa jäätiin. Siellä mietittiin inspiraatiota, inspiroivia ihmisiä ja muiden kehumista. Eli tämäkin postaus on toteutettu kaupallisessa yhteistyössä Doven kanssa. 

Mulle on tullut nyt rutiiniksi joka sunnuntainen kauneusilta. Laitan kasvonaamion, hiusnaamion, vietän vähän pidemmän aikaa suihkussa ja pidän huolta itsestäni. Jotenkin tämä tsemppaa mua alkavaan uuteen viikkoon ja kukapa ei haluaisi aloittaa maanantaita (jotka tunnetusti ovat hieman hankalia silloin tällöin...) freesinä? 

Oon tosi tarkka mun kasvojenhoidosta, mutta muun ihonhoito on kieltämättä jäänyt valitettavan taka-alalle. Ihon kosteutus on kuitenkin niin tärkeää ja erityisesti itseruskettavan käyttäjänä se on vähän niinkuin pakollinen askel ellei halua rusketuksen kuluvan parissa päivässä pois. 
dovedove2
Doven tuotteita olen aina käyttänyt silloin tällöin, mielestäni niissä on erinomainen hinta-laatusuhde ja niitä löytyy oikeastaan kaikkialta. Kuitenkin Doven Nourishing Secrets-sarja oli mulle tuntematon tai en ainakaan muistaakseni ole näitä tuotteita käyttänyt. Ja tiedätte kyllä miten innolla tutustun aina uusiin tuotteisiin! 

Oon päässyt nyt parin viikon ajan tutustumaan näihin tuotteisiin ja mulle on noussut sieltä muutama selkeä suosikki ylitse muiden. Ihan ensimmäisenä avasin tämän Derma Spa Cashmere Comfort-rasvan, kun mun ihoni oikein kiljui kuivuuttaan ja tämä auttoi heti. Tuoksu on aivan mahtava ja jää ihanasti tuoksumaan lakanoihin. Tästä tulee kirjaimellisesti ''cashmere-soft skin'', kuten tuotteessa lukee. 
dove4dove3
Toisena suosikkinani oli Glowing Ritual-sarja, jossa tuoksu tulee lotuskukasta ja riisivedestä. Shampoo ja hoitoaine jättävät hiukset todella pehmeiksi ja helposti käsiteltäviksi. Glowing Ritual-sarjasta löytyy myös suihkugeeli ja vartalorasva, jotka tuoksuvat samoilta. Glowing Ritual-sarja sopii kaikille ihotyypeille. 

Nyt jollain teistä on mahdollisuus voittaa itselleen kiva Doven tuotepaketti ja sen arvonta tapahtuu tänään mun Instagramissani! - J 
2 kommenttia on "ME TIME "
  1. Doven tuotteet on niin ihania, täytyypä käydä osallistumassa tuohon arvontaan! :)

    VastaaPoista

EMOTICON
Klik the button below to show emoticons and the its code
Hide Emoticon
Show Emoticon
:D
 
:)
 
:h
 
:a
 
:e
 
:f
 
:p
 
:v
 
:i
 
:j
 
:k
 
:(
 
:c
 
:n
 
:z
 
:g
 
:q
 
:r
 
:s
:t
 
:o
 
:x
 
:w
 
:m
 
:y
 
:b
 
:1
 
:2
 
:3
 
:4
 
:5
:6
 
:7
 
:8
 
:9