Social Media

FROM MY INSTA 

|
Blogissa on ollut hieman hiljaisempaa ja kuten osa teistä on saattanut huomata mun Snapchatistäni (@janinavanessa) , niin mun tietokoneeseeni on iskenyt joku bugi. Kaikki muu toimii, paitsi Safari. Pitäisi siis se viedä huoltoon asap, sillä tottuneena Applen käyttäjänä oon päästänyt muutaman ärräpään tätä äidin työkonetta käyttäessäni...

Edit: sain fiksattua koneen itse - huh! 

Mutta nyt postauksen aiheeseen nimittäin - mun viimeisimpiin Instagram-kuviin! Siitä onkin aikaa, kun olen viimeksi näitä täällä jakanut, joten aloitetaan. 
IMG_3521
Ihana, ihana Lontoo! Tykkään niin älyttömän paljon näistä kaikista Lontoo-kuvista. 

Hauska ja osuva quote Urban Outfittersissä kahvimukissa, olisi pitänyt ostaa tämä! // Notting Hillissä löydettiin hieno graffitiseinä, jota vasten otettiin muutamat asukuvat. Saatiin tohon seuraksi japanilainen turistiryhmä ja en kyllä osaa sanoa kumpi meistä voitti kuvien räpsimisellä. // Rakastuin tähän pinkkiin taloon ja tohon mun uuteen t-paitaan, joka löytyi Lontoosta Bershkasta. // No ne talot.
IMG_3520
Mun rakkauspakkaus. Just nauroin töissä, kun työkaveri ihasteli tätä ja totesi ''tekisi mieli vaan silitellä sitä'' ja tajusin, että havahdun ainakin muutaman kerran päivässä silittäväni tätä laukkua. // When your wine is making jokes. Oltiin pitkästä aikaa kavereiden kanssa ulkona juhlimassa ja oli kyllä onnistunut kerta! // Käytiin testaamassa Löyly ja mä otin hehkutetun lohikeiton, jota en tosin pitänyt mitenkään erikoisena parinkympin keitoksi... // Jos ja kun kerran kuukaudessa juon kahvia, niin siinä pitää olla mantelimaitoa sekä makusiirappia. End of discussion. 
IMG_3519
Ihanat kevätkengät! Noin on niin helppo vetästä jalkaan. // Selfietime! // Tehtiin Alinan kanssa brunssi yhtenä arkipäivänä ja pakko kyllä myöntää, että ei ole ton parempaa aamunaloitusta! Juoruja, hyvää ruokaa ja mahtavaa seuraa. Kenen mielestä vohvelit mansikoilla ja suklaalla olisi hyvä idea just nyt? // Vaikka harmittelinkin tota Urban Outfittersin mukia niin ostin kyllä New Lookista söpön vaaleanpunaisen mukin, jossa myös hauska quote. 
3 kommenttia on "FROM MY INSTA "
  1. Toivottavasti koneeai nyt sitten toimisi:9

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Samaa toivon minä :) pääsee tekemään postauksia ja videoita taas!

      Poista
  2. Sulla on kyllä aivan ihana Instafeed <3

    http://emmikristiinan.blogspot.fi/

    VastaaPoista

EMOTICON
Klik the button below to show emoticons and the its code
Hide Emoticon
Show Emoticon
:D
 
:)
 
:h
 
:a
 
:e
 
:f
 
:p
 
:v
 
:i
 
:j
 
:k
 
:(
 
:c
 
:n
 
:z
 
:g
 
:q
 
:r
 
:s
:t
 
:o
 
:x
 
:w
 
:m
 
:y
 
:b
 
:1
 
:2
 
:3
 
:4
 
:5
:6
 
:7
 
:8
 
:9