Social Media

LONTOO PÄIVÄT 1 & 2-VLOGI

|
Ja eka vlogi Lontoosta löytyy nyt Youtubesta mun kanavalta! Oon laittanut tähän videolle meidän ekan ja tokan päivän, seuraavassa vlogissa taitaakin olla vain yksi päivä. Toivottavasti tykkäätte! - J 
6 kommenttia on "LONTOO PÄIVÄT 1 & 2-VLOGI"
  1. Ei vitsit kun tuli kauhee hinku nyt päästä Lontooseen! Se on kyllä aivan ihana kaupunki..

    VastaaPoista
  2. Oisko mahollista saada jonkunlaista vinkkipostausta Lontooseen? Ens kuussa menossa ekaa kertaa ja kaikki vinkit ja suositukset tervetulleita! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. On mahdollista :) mulla on luonnoksissa melkein valmis postaus mun vinkeistä Lontooseen!

      Poista
  3. Tää kyllä sinetöi mun päätöksen siitä että Lontooseen on vielä tänä vuonna päästävä! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Noniin mahtavaa! Tuut tykkäämään Lontoosta varmasti :)

      Poista

EMOTICON
Klik the button below to show emoticons and the its code
Hide Emoticon
Show Emoticon
:D
 
:)
 
:h
 
:a
 
:e
 
:f
 
:p
 
:v
 
:i
 
:j
 
:k
 
:(
 
:c
 
:n
 
:z
 
:g
 
:q
 
:r
 
:s
:t
 
:o
 
:x
 
:w
 
:m
 
:y
 
:b
 
:1
 
:2
 
:3
 
:4
 
:5
:6
 
:7
 
:8
 
:9